Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák középiskolai végzettséggel, 5-10 év tapasztalattal
15 db találat
Szűrés
-
Az üzleti követelmények elemzése informatikai szempontból és annak egyeztetése a szervezeti egységekkel Kapcsolattartás a felelős részleg, a globális IT és az IT-beszállítók között Időben történő információáramlás biztosítása az MTSL és a helyi egységek között A projektek koncepc...máj. 13.
-
Ügyféltámogatás, hibakezelés Rendszerdokumentációk készítésema 13:45
-
Budapesti irodánkban (és részben home office-ban), egy klassz csapat tagjaként járulsz majd hozzá szakértő munkáddal ahhoz, hogy magyar és nemzetközi nagyvállalati ügyfeleink költséghatékony és egyúttal legális licencgazdálkodással akár szoftverköltéseik 30%-át is megtakaríthassá...tegnap 14:27
-
Információ biztonsági szolgáltatás az ügyfelek részére (L2-L3) Teljeskörű belső IT és információ biztonsági szolgáltatás a vállalat részére (L1) Az ügyfelek részére vállalt szerződés szerinti SLA-k betartása Az elvégzett feladatok dokumentálásama 12:20
-
Támogatást nyújtasz Ügyfeleinknek a saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszerünk használatában Fogadod és kezeled a Felhasználóktól érkező hiba- és igénybejelentéseket, kiemelten kontrolling, pénzügyi és számviteli kérdések vonatkozásában Felhasználókat oktatsz, konzultációka...tegnap 17:10
-
- Magas rendelkezésre állású Linux és Windows rendszerek üzemeltetése, - Részvétel komplex IT infrastruktúrák tervezésében, üzemeltetésében, fejlesztésében, - Hálózati eszközök telepítése, konfigurálása és üzemeltetése (Routerek, UTMek, L3-as switchek, stb.), - SaaS és On-Prem Sz...máj. 12.
-
Téged várunk a csapatba, ha… - érdekel a Telekommunikáció, nem jössz zavarba egy smartphone vagy egy tablet társaságában - szeretnél egy 11 fős csapat vezetője lenni a Magyar Telekom hivatalos Partnerénél az EasyTel Kft-nél. - szeretsz személyes kapcsolatot létesíteni, értékesít...máj. 11.
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat Support our top customers using your specific language skillsmáj. 11.
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat Support our top customers using your specific language skillsmáj. 10.
-
Senior L2/L3 Infrastructure Support Analyst - LINUX, UNIX (LJT)
Legyen az első 5 jelentkező között!BudapestL2/ L3 System administration Support in Linux/Unix handling incident management, Change management, problem management, Service request. Experience in telecommunications /OSS Domain Experience in handling ticketing and communicating with multiple teams Troubleshooting complex Lin...máj. 08. -
Megvalósíthatósági tanulmányok és döntéstámogató anyagok készítése önállóan, különös tekintettel megvalósítási alternatívák költségbecslésére (teljes bevezetési folyamatra) Követelmények részletes analízise, kidolgozása Részvétel a system concept kidolgozásában az Enterprise Arch...máj. 08.
-
napi üzemeltetéshez szükséges feladatok ellátása, hibajegyek kezelése, rendszer monitorozása, monitorozó automatikák riasztásainak fogadása, részvétel a felmerülő problémák okának kiderítésében, élesítések, telepítések elvégzése, üzemeltetési dokumentációk naprakészen tartása a r...máj. 07.
-
You will be a Tooling Engineer/SME of specific Fault, Configuration Management, Accounting, Performance or Security Management Tools (FCAPS) during it’s specific lifecycle phase Ownership during end-to-end lifecycle of FCAPS Tools - From Proof of Concept -> Pilot -> Deploym...máj. 06.
-
Senior application support analyst L2/L3 ESB /TIBCO (LJT)
Legyen az első 5 jelentkező között!BudapestL2/L3 Support for ESB /Tibco Applications which include handling incident management, change management, problem management, service request Monitor Tibco Application and Operating System proactively on a daily basis Evolve improvements within application scope Monitor and contro...máj. 03. -
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat Support our top customers using your specific language skillsmáj. 03.