Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák középiskolai végzettséggel, pályakezdőknek
18 db találat
Szűrés
-
Az üzleti követelmények elemzése informatikai szempontból és annak egyeztetése a szervezeti egységekkel Kapcsolattartás a felelős részleg, a globális IT és az IT-beszállítók között Időben történő információáramlás biztosítása az MTSL és a helyi egységek között A projektek koncepc...máj. 13.
-
Ügyfél által igényelt szolgáltatás létesítése, átépítése az adott ingatlanon belül TV -, Internet-, Telefon szolgáltatások üzemeltetése, hibaelhárítása DIGI által rendszeresített eszközök, kiegészítő berendezések beállítása / telepítése (mint pl. switch, router, settopbox, CAM mo...máj. 13.
-
Első szintű IT Service Desk szolgáltatás nyújtása a cég munkavállalói részére; Irodai szoftvercsomag és segédprogramok telepítése, konfigurálása, karbantartása; Telefonos és helyszíni segítségnyújtás a felhasználók részére a hardver- és szoftvereszközök használatával kapcsolatban...máj. 13.
-
Mobilhálózattal, lefedettséggel, készülékekkel kapcsolatos igények és panaszok kezelése, az ügyfelek telefonos és írásos tájékoztatása. Az ügyfélkiszolgáló területeken dolgozók műszaki kérdéseinek megválaszolása telefonon. Új készülékek tesztelése Kapcsolódó adminisztratív felada...máj. 13.
-
Az SAP időadatok naprakészen tartása Aktív részvétel a területhez kapcsolódó feladatokban Együttműködés a társosztályokkal, külső partnerekkel, szolgáltatókkal, kapcsolattartás a kollégákkal és az adminisztrációval A területtel kapcsolatos dokumentáció kezelése BGN oldal karbanta...máj. 13.
-
This is a partly independent IT role where there is strong emphasize on a self-driven work, but all times have to follow the core IT rules, expectations and SOPs (Standard Operating Procedures). IT all-rounder, mainly generic field service, but including on-premises servers, ne...máj. 13.
-
Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...máj. 13.
-
Informatikai kliens rendszerekkel kapcsolatos rendszergazdai/üzemeltetői feladatok ellátása. Felhasználói támogatói feladatok ellátása. Számítástechnikai eszközök, szoftverek hibakeresése és a problémák elhárítása. MFP-k és nyomtatók felügyelete, kellékanyag cseréje, illetve szám...máj. 12.
-
AZ ALÁBBI FELADATOKBAN SZÁMÍTUNK RÁD: Telekom üzletünkbe betérő ügyfelek igényeit felméred, majd az ügyfélérdekeket és a vállalati célokat szem előtt tartva a legjobb megoldást ajánlod Komplex értékesítési megoldásokra (cross-sell, up-sell) törekszel Konzultatív, ügyfél igényeire...máj. 11.
-
Felhasználókkal/Ügyfelekkel való kapcsolattartás Hibabejelentések teljeskörű menedzselése (fogadás: telefonon/emailben, rögzítés ticketing rendszerben, delegálás, nyomon követés) Kapcsolattartás a társosztályokkal (L2 és L3 munkatársakkal, partnerekkel) Egyéb, a helpdesk munkájáb...máj. 11.
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.máj. 11.
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.máj. 11.
-
Beérkező információbiztonsági incidensek kezelése, Elsődleges intézkedések megtétele, Incidensek és intézkedések dokumentálása, jelentések összeállítása, Incidensek szabályzatnak megfelelő kezelése.máj. 10.
-
A felhasználók telefonon, e-mail-en és webes felületen érkező bejelentéseinek fogadása és feldolgozása First level support számítástechnikai területen (HW, SW, hálózatok, kasszarendszerek) Szükség esetén a feladatok továbbítása a kompetens megoldó csoport felé Belső ügyviteli (JI...máj. 08.
-
ügyfél megkeresések fogadása telefonon és emailben magyar nyelven hibajegy kezelő rendszerbe megjelenő hibák első szintű (L1) kezelésemáj. 08.
-
Alapvető adminisztrációs feladatokat a webshoppal kapcsolatban Munkatársak, társosztályok és ügyfelek támogatása a webshoppal kapcsolatos kérdésekben, problémákban Fejlesztések tesztelése Részvétel Agilis szoftverfejlesztői csapatmunkában, fejlesztési feladatok kommunikálása a fe...ápr. 30.
-
IT környezetünk központi géptermeiben a meglévő és újonnan bekerülő eszközök nyilvántartásáért fogsz felelni, napi szinten követed az eszközállomány változásait, munkád során elsősorban táblázatokat, SAP rendszert alkalmazol, megrendelők, számlák adminisztrációjával és összesítő...ápr. 30.
-
Metróvonalakon a távközlési és technológiai informatikai rendszereink üzemeltetése, javítása, karbantartása.ápr. 30.