Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

It üzemeltetés, telekommunikáció állások, munkák középiskolai végzettséggel

31 db találat
Szűrés
  • Helpdesk munkatárs - szlovén nyelvtudással

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Országosan bárhonnan pályázható
    Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...
    ma 08:00
  • HelpDesk adminisztrátor

    1205, Budapest, Nagysándor József utca 1-5.
    A vállalat munkavállalói által a ticketing rendszerbe beadott hiba- és igényjegyek kezelése, megoldása, felhasználók támogatása (pl.: jelszó- és jogosultság kezelés; felhasználói- és számítógép fiókkezelés; Intranet tartalom szerkesztés; SharePoint és Fileshare jogosultság beállí...
    tegnap 12:05
  • Kapcsolattartás a kollégákkal e-mailen, telefonon, vagy belső ticketing rendszeren keresztül Kollégák segítése elsőszintű technikai problémák felmerülése során Beérkező megkeresések kategorizálása, továbbítása az illetékes részlegnek Adminisztratív feladatok ellátása...
    ápr. 27.
  • Budapesti székhellyel, az Europ Assistance Magyarország lokációinak felhasználói támogatása informatikai kérdésekben Elsődleges IT jellegű kapcsolattartartás társosztályokkal, kollegákkal IT ügyfélszolgálati feladatok ellátása végfelhasználók felé telefonon / e-mailben / webes fe...
    ápr. 27.
  • DevOps /Cloud Engineer

    1123 Budapest, Alkotás utca 17-19.
    Közreműködés saját és nagyvállalati magas rendelkezésre állású IT rendszerek kialakításában és üzemeltetésében Nemzetközi projektekben való részvétel CI/CD folyamatok kialakítása és felügyelete Cloud eszközök használata, konfigurálása Docker, Kubernetes vagy OpenShift technológiá...
    ápr. 26.
  • Fejlesztési igények vizsgálata, egyeztetése az igénylővel, érintett területekkel (userek támogatása); JIRA-t érintő felhasználói bejelentések kezelése és priorizálása, önálló folyamatmódosítási és optimalizációs javaslattétel; Üzleti igények felmérése, folyamatszervezés, fejleszt...
    ápr. 25.
  • Első szintű IT Service Desk szolgáltatás nyújtása a cég munkavállalói részére; Irodai szoftvercsomag és segédprogramok telepítése, konfigurálása, karbantartása; Telefonos és helyszíni segítségnyújtás a felhasználók részére a hardver- és szoftvereszközök használatával kapcsolatban...
    ápr. 25.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim