Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It üzemeltetés, telekommunikáció állások, munkák pályakezdőknek
24 db találat
Szűrés
-
Az üzleti követelmények elemzése informatikai szempontból és annak egyeztetése a szervezeti egységekkel Kapcsolattartás a felelős részleg, a globális IT és az IT-beszállítók között Időben történő információáramlás biztosítása az MTSL és a helyi egységek között A projektek koncepc...máj. 13.
-
Vezetői Dashboard-ok fejlesztése és kezelése, valamint KPI riportolás a társterületek felé A jelentések minőségének biztosítása az adatvédelem és -feldolgozás szempontjainak figyelembevételével Rendszeres egyeztetés a szolgáltatási folyamat szereplőivel Konzultáció, a szolgáltatá...tegnap 17:05
-
AMR rendszerek implementálása Logisztikai robotok szoftveres támogatása Tervezési folyamatokban való részvétel Technikai dokumentációk készítése Pre-sales folyamatokban való részvételtegnap 14:05
-
A vállalaton belül használt alkalmazások, szoftverek technikai támogatása, telepítése, konfigurálása Az alkalmazásokkal kapcsolatos problémák elhárítása és megoldása, valamint időben történő támogatás biztosítása A vállalat üzleti alkalmazásainak magasabb szintű felhasználói támo...tegnap 13:10
-
Ügyfél által igényelt szolgáltatás létesítése, átépítése az adott ingatlanon belül TV -, Internet-, Telefon szolgáltatások üzemeltetése, hibaelhárítása DIGI által rendszeresített eszközök, kiegészítő berendezések beállítása / telepítése (mint pl. switch, router, settopbox, CAM mo...máj. 13.
-
Első szintű IT Service Desk szolgáltatás nyújtása a cég munkavállalói részére; Irodai szoftvercsomag és segédprogramok telepítése, konfigurálása, karbantartása; Telefonos és helyszíni segítségnyújtás a felhasználók részére a hardver- és szoftvereszközök használatával kapcsolatban...máj. 13.
-
Mobilhálózattal, lefedettséggel, készülékekkel kapcsolatos igények és panaszok kezelése, az ügyfelek telefonos és írásos tájékoztatása. Az ügyfélkiszolgáló területeken dolgozók műszaki kérdéseinek megválaszolása telefonon. Új készülékek tesztelése Kapcsolódó adminisztratív felada...máj. 13.
-
Az SAP időadatok naprakészen tartása Aktív részvétel a területhez kapcsolódó feladatokban Együttműködés a társosztályokkal, külső partnerekkel, szolgáltatókkal, kapcsolattartás a kollégákkal és az adminisztrációval A területtel kapcsolatos dokumentáció kezelése BGN oldal karbanta...máj. 13.
-
This is a partly independent IT role where there is strong emphasize on a self-driven work, but all times have to follow the core IT rules, expectations and SOPs (Standard Operating Procedures). IT all-rounder, mainly generic field service, but including on-premises servers, ne...máj. 13.
-
Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...máj. 13.
-
Informatikai kliens rendszerekkel kapcsolatos rendszergazdai/üzemeltetői feladatok ellátása. Felhasználói támogatói feladatok ellátása. Számítástechnikai eszközök, szoftverek hibakeresése és a problémák elhárítása. MFP-k és nyomtatók felügyelete, kellékanyag cseréje, illetve szám...máj. 12.
-
A vezető szakmai támogatása; Közreműködés az üzemeltetési terület adminisztrációs feladatainak elvégzésében; Adatbázisok, kimutatások készítése, naprakészen tartása; Közreműködés beszerzések előkészítésében, ajánlatok bekérésében; Közreműködés szerződésből fakadó teljesítések, sz...máj. 11.
-
Rendszerszervezés: Felelős a rábízott alkalmazásokért, életútjukért (alkalmazásgazda) és rendszerszervezési feladatokat lát el. Karbantartja és naprakészen tartja a rendszerterveket, és gondoskodik az alkalmazás életút eseményiről. Felelős a támogatott üzleti folyamatok IT rendsz...máj. 11.
-
Felhasználókkal/Ügyfelekkel való kapcsolattartás Hibabejelentések teljeskörű menedzselése (fogadás: telefonon/emailben, rögzítés ticketing rendszerben, delegálás, nyomon követés) Kapcsolattartás a társosztályokkal (L2 és L3 munkatársakkal, partnerekkel) Egyéb, a helpdesk munkájáb...máj. 11.
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.máj. 11.
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.máj. 11.
-
A szerződött szolgáltatások és szolgáltatási szintek teljesítésének felügyelete, betartatása. Havi teljesítésigazolás, számla, SLA kimutatás, illetve egyéb szerződött riportok összeállítása, értékelése, egyéb dokumentáció A szolgáltatás érintő problémák feltárása, annak megoldásá...máj. 11.
-
Beérkező információbiztonsági incidensek kezelése, Elsődleges intézkedések megtétele, Incidensek és intézkedések dokumentálása, jelentések összeállítása, Incidensek szabályzatnak megfelelő kezelése.máj. 10.
-
Kapcsolattartás a kollégákkal e-mailen, telefonon, vagy belső ticketing rendszeren keresztül Kollégák segítése elsőszintű technikai problémák felmerülése során Beérkező megkeresések kategorizálása, továbbítása az illetékes részlegnek Adminisztratív feladatok ellátása...máj. 09.
-
ügyfél megkeresések fogadása telefonon és emailben magyar nyelven hibajegy kezelő rendszerbe megjelenő hibák első szintű (L1) kezelésemáj. 08.
-
Folyamatszabályozás, folyamatleírások készítése, Auditok, ellenőrzések, felülvizsgálatok elvégzése, illetve ezekben történő részvétel, értékelő anyagok elkészítése, Szabályzatok, illetve egyéb utasítások, dokumentációk előkészítése, felülvizsgálata Részvétel oktatási anyagok elké...máj. 07.