Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It üzemeltetés, telekommunikáció állások, teljes munkaidő munkák
63 db találat
Szűrés
-
Adatközpontok fizikai és virtuális hálózatainak menedzselése, továbbfejlesztése. Partnereik hálózatainak tervezése, kialakítása, azok felügyelete, fejlesztése, migrációja. Felhőszolgáltatásunkban hosztolt tűzfal és hálózat biztonsági eszközök menedzselése és továbbfejlesztése Iro...máj. 28.
-
A meglévő és új informatikai rendszerek bevezetésének koordinációja, analizálása, fejlesztések, tesztelések és karbantartások ellenőrzése. A társaságunk által megbízott informatikai cég munkájának felügyelete, operatív irányítása. Javaslatot tesz az informatikai rendszerekkel kap...tegnap 11:47
-
hálózat-üzemeltetői feladatok ellátása: hálózat üzemeltetése, fejlesztése, hálózati hibák felderítése és kijavítása, jellemzően Cisco és Ubiquity eszközök használata, szerverüzemeltetési feladatok ellátása nagyvállalati eszközkörnyezetben, Linux es Windows kiszolgálók üzemeltetés...tegnap 11:03
-
A Budapest Airport Zrt. IT osztályának kezelésében lévő szerver infrastruktúra üzemeltetése és fejlesztésének támogatás Az ISO20000 alapú „Problem Management” és „Change Management” folyamataival összhangban a problémákhoz és a karbantartásokhoz, rendszerváltozásokhoz tartozó ese...ma 00:00
-
Biztosítja a HungaroControl Zrt. kezelésében lévő-, és bérelt létesítmények folyamatos, üzembiztos állapotát az elektromos erősáramú rendszerek/berendezések, az energetikai hálózatok tekintetében, koordinálja és ellenőrzi az ehhez kapcsolódó feladatokat. Feladatok: HungaroControl...tegnap 10:25
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...tegnap 10:15
-
Webes alkalmazások üzemeltetése, telepítése, karbantartása, adminisztrálása. Felmerülő hibák feltárása és elhárítása. Vonatkozó műszaki dokumentációk elkészítése, napra készen tartása. Komplex IT projektek szakmai támogatása.tegnap 10:05
-
Provide exceptional technical support for the company’s eSignature component of the DAC Handles incoming support channels to troubleshoot customer inquiries, including but not limited to standard end-user tasks such as signing and managing envelopes, configuring templates and Pow...tegnap 00:00
-
Engaging with business & functional partners to understand business priorities, ask relevant questions and scope same into a analytical solution document calling out how application of data science will improve decision making- In depth understanding of techniques to prepare the...máj. 29.
-
Ügyféltől beérkező hibajegyek kezelése, adminisztrálása, távolról megoldható feladatok elvégzése; TOP/VIP Felhasználók támogatása; Napi beérkező feladatok elvégzése; Felhasználók informatikai támogatása; Projekt feladatok ellátása, koordinációban való részvétel; Kapcsolattartás a...máj. 29.
-
töltési logikák, adattáblák, adatpiacok tervezése és fejlesztése, lekérdezések optimalizálása, eseti lekérdezések készítése, elvégzett feladatok dokumentálása, üzemeltetési dokumentációk készítése, fejlesztési folyamatok javítására javaslatok megtétele, szoros együttműködés a BI...máj. 29.
-
A Help Desk-en felmerülő feladatok szervezése és koordinálása (alkalmankénti besegítés/helyettesítés), Napi szintű, mikro-management tevékenységek elvégzése, Különböző riportok elkészítése és riportolás a Help Desk vezetője felé, az IT csapatunk tagjaként technikai támogatást kel...máj. 29.
-
Informatikai rendszerüzemeltető (Ingatlan-nyilvántartás rendszergazda)
1111 Budapest, Budafoki út 59.Alkalmazások, rendszerek üzemeltetése, működésük és üzemeltetésük ellenőrzése Hiba esetén a hiba felderítése, elhárítása, a szolgáltatás biztosítása Kapcsolattartás a gyártói támogatást végző céggel Felhasználó felvételek, törlések, jelszó változtatások, jogok menedzselése Monito...máj. 29. -
IT Service Desk Analyst - German and English
1112 Budapest, Boldizsár utca 2., 7622 Pécs, Bajcsy-Zsilinszky utca 33., 4025 Debrecen, Barna u. 23.Within the international IT department of ALDI SÜD, you are responsible for delivering high quality support by fulfilling the below tasks. IT support of our European stores, offices and logistics centres by phone and e-mail Analysing and working towards the resolution of emerging...máj. 29. -
Kapcsolattartás a felhasználókkal, ügyfelekkel, első szintű technikai támogatásuk Hibabejelentések kezelése, informatikai problémák megoldása Dokumentációk előállítása és kezelése Több műszakos munkarendmáj. 29.
-
Központi hálózati megoldások üzemeltetési csoportban napi üzemeltetési feladatok Elsődlegesen Check Point/Palo Alto/ Cisco ASA/FTD tűzfalakkal védett hálózatok napi szintű, proaktív módon történő üzemeltetése A kialakított s2s VPN megoldások, virtuális és fizikai tűzfalakkal kapc...máj. 29.
-
AMIBEN SZÁMÍTUNK RÁD: Ügyfeleink információbiztonságának fejlesztése és a védelmi szintjének kiépítése, fenntartása, kapcsolódó IBF feladatok ellátása, koordinálása. Feladatod lesz valódi értéket teremteni – külső és belső ügyfeleidnek egyaránt – úgy, hogy ők támogatást, iránymut...máj. 29.
-
AMIBEN SZÁMÍTUNK RÁD: IDM rendszerintegrációs feladatok (Jogosultságkezelő IDM rendszerbe más rendszerek beintegrálása, mini-projekt menedzsment, szervezés-koordináció, interjúzás, tesztelés, dokumentálás, implementálás). IDM rendszer rendszergazdai feladatainak ellátása. Jogo...máj. 29.
-
SAP HANA és nonSAP rendszerek hibajavításainak kezelése. Felhasználóktól telefonos és írásos, valamint Service Desk rendszeren keresztül érkező megkeresések kezelés A belső társzervezetek szakmai tevékenységeinek támogatása Az általunk használt nonSAP rendszerek (pl. Eventus, DMS...máj. 29.
-
Raktárlogisztikai rendszer megfelelő működésének biztosítása és a hardver eszközök felügyelete A felmerülő problémák bevizsgálása (szoftver, hardver), illetve rövid és hosszú távú megoldás kidolgozása Kapcsolattartás az ügyfelekkel (szállítók, vevők, EDI szolgáltatók, szoftverfej...máj. 28.
-
Being the first point of contact for Technology-related issues and requests Management of incidents and problems (lvl1-2 support) by solving issues and communicating with stakeholders (Business, other Technology units, 3rd party suppliers) or forwarding them to internal or extern...máj. 28.