Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Ügyfélkapcsolati menedzser állás, munka (5-10 év tapasztalat)

46 db találat
Szűrés
  • felhasználók napi szintű IT segítése alapvető IT kérések megoldása felhasználók részére IT eszközök kiadása, visszavétele
    tegnap 21:25
  • A felhasználóktól beérkező megkeresések fogadás, ellenőrzése, megoldása vagy eszkalálása; A bejelentések életútjának gazda szemléletű követése; Feladatok precíz dokumentálása ticketing rendszer használatával, SLA idők betartásával; Proaktív és reaktív L1 és L2-es szintű alkalmazá...
    tegnap 00:50
  • Támogatást nyújtasz Ügyfeleinknek a saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszerünk használatában Fogadod és kezeled a Felhasználóktól érkező hiba- és igénybejelentéseket, kiemelten kontrolling, pénzügyi és számviteli kérdések vonatkozásában Felhasználókat oktatsz, konzultációka...
    ápr. 26.
  • számítógépek telepítése, hibakeresés hálózati végpontok bekötése nyomtatók kezelése (tonercsere, konfigurálás) felhasználók támogatása alkalmazások telepítése Ticketing rendszer kezelése felhasználó management
    ápr. 25.
  • RECNER Consulting Kft. Customer Support munkatárs (Német nyelvtudással) Országos Customer service representative Ügyfelekkel... készség, írásban és szóban egyaránt  Magabiztos számítógép használat Call Center tapasztalat... ; Alkalmazotti jogviszony; Általános iskola; IT support, Helpdesk; Telefonos ügyfélszolgálat; Online... , Helpdesk; Call Center Services; Online Customer Service; IT Operation, Telecommunication; Client...
    ápr. 27.
  • Budapesti helyszínre, hazai piacra készített szoftverszolgáltatás felhasználói támogatásához munkatársat keresünk Helpdesk munkatárs pozícióba Milyen feladatokra számíthatsz nálunk? Szereped lesz a bejelentések fogadásában és adminisztrációjában a ticketing rendszerben Részt váll...
    ápr. 25.
  • Helpdesk munkatárs

    2040 Budaörs, Szent-Györgyi Albert utca
    A felhasználók telefonon, e-mail-en és webes felületen érkező bejelentéseinek fogadása és feldolgozása First level support számítástechnikai területen (HW, SW, hálózatok, kasszarendszerek) Szükség esetén a feladatok továbbítása a kompetens megoldó csoport felé Belső ügyviteli (JI...
    ápr. 26.
  • Helpdesk munkatárs - szlovén nyelvtudással

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Országosan bárhonnan pályázható
    Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...
    ápr. 24.
  • Logisztikai központunkban dolgozó munkatársak közvetlen IT támogatása Munkaidőn kívüli felhasználó támogatás készenléti rendszerben      Hardver, szoftver, alkalmazás szintű napi feladatok megoldása SAP/WMS rendszer működésének támogatása, fejlesztésekben, tesztelésben való részv...
    ápr. 25.
  • Budapest Ügyfélszolgálati csoportvezető Az ügyfélszolgálati munkatársak tevékenységének felügyelete... esetén az ügyfélszolgálati munkatársak segítése a feladatok elvégzésében Munkatársak képzése... , mentorálása Ügyfélszolgálati panaszok kivizsgálása, kezelése Segítségnyújtás a szolgáltatási szabályzatok... office; Alkalmazotti jogviszony; Főiskola; IT support, Helpdesk; Csoportvezető; Üzleti támogató...
    ápr. 26.
  • ; Középiskola; IT support, Helpdesk; Egészségügyi asszisztens; Telefonos ügyfélszolgálat; Egészségügy... ; Healthcare Assistant; Call Center Services; Healthcare, Pharmaceutical Industry; IT Operation...
    ápr. 27.
  • Csongrád-Csanád megye Ügyfélszolgálati munkatárs AZ ALÁBBI FELADATOKBAN SZÁMÍTUNK RÁD: Telekom...
    ma 18:15
  • IT support munkatárs

    1015 Budapest, Ostrom utca
    Kapcsolattartás a B2B ügyfelekkel A Healzz medikai rendszert használó intézmények munkájának támogatása A rendszer folyamatos tesztelése, hibák, hiányosságok feltárása, jelzése Felhasználói segédletek készítése, naprakészen tartása Közreműködés a rendszer fejlesztésében Kapcsolat...
    ápr. 19.
  • Hívások, bejelentések fogadása, adminisztrációja a Service Desk rendszerben Felhasználói támogatás nyújtása (helyszíni, távoli) Kliens oldali szerviz tevékenység ellátása Raktárkészlet kezelése, hozzákapcsolódó adminisztrációs feladatok Telefonközpont mellékek adminisztrációja Mo...
    ápr. 18.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim