-
Technical Support Engineer
Németország
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német középfok
Főbb feladatok- Provide expert-level Tier 3 troubleshooting and resolution of complex customer issues for VIAVI's Transport and ONE LabPro products.
- Collaborate closely with R&D, product management and T1/T2 support to investigate and resolve customer issues.
November 12. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
-
NETWORK • HARDWARE • WINDOWS • AZURE • DNS • DHCP • CLOUD • AWS • TROUBLESHOOTING
Főbb feladatok- Resolve support tickets and site-specific IT issues related to infrastructure and escalated user incidents
- Perform on-site maintenance, inspections, and updates for servers, network equipment, and related hardware
Október 29. -
Professional Services Manager
Távmunka / Remote
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
-
HARDWARE • CLOUD • WINDOWS • SQL • ACTIVE DIRECTORY • AZURE • DHCP • DNS • MICROSOFT OFFICE • DYNAMICS • CISCO • GDPR • TROUBLESHOOTING • PROJECT MANAGEMENT • JIRA. • NETWORK
Főbb feladatokEngage with clients pre-sale to implement Trial and Evaluation programs with Axon products; collaborate internally on RFP/RFI responses....
Október 20.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!