Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Kedves álláskereső!
A keresett településen jelenleg nincs aktív álláshirdetésünk, de kérjük, tekintse meg az alábbi rugalmas és országosan bárhonnan végezhető állásokat.
It support, helpdesk állások Mihályiban középiskolai végzettséggel
7 db találat
Szűrés
-
Nyílàszàrò ès àrnyèkolàstechnikai eszközök szerelèsèben jàrtas vagy tanulni hajlandó ügyeskezű szakembert keresünk mosonmagyaròvàri munkehelyre fiatalos csapatunkba. Fô profilunk mûanyag ès aluminium nyílàszàròk illetve àrnyèkolàstechnikai eszközök èrtèkesítèse ,beszerelèse...máj. 15.
-
A Diamant-Dent Fogegészségügyi Intézet szervezett külföldi pácienskörrel rendelkező, 25 éve működő mosonmagyaróvári klinikájába, csapata bővítéséhez németül beszélő FOGÁSZATI ASSZISZTENS kollégát keres. Pályakezdők / tanulók jelentkezését is várjuk...máj. 18.
-
Partnereink informatikai támogatásának biztosítása Windows, Mac kliensek, perifériák üzemeltetése Windows és Linux szerverek üzemeltetése Munkaállomások, szerverek, hálózatok üzemeltetése Partnereink informatikai támogatásának biztosítása Azonnal megoldható informatikai hibák és...tegnap 16:25
-
Helpdesk munkatárs - szlovén nyelvtudással
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóÜgyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...tegnap 13:50 -
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Process customer’s needs via different applications Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicetegnap 12:40
-
A beérkező hiba és kérésjegyek feldolgozása 24/7 műszakban dolgozó csapat részeként A feldolgozott jegyek ellenőrzése (backlog) Különböző riportok készítése a jegyekről illetve ezen jegyek szétosztása a Service Desk csoporton belül Jegyek feldolgozása a Service management rendsze...máj. 16.
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...máj. 15.