Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It support, helpdesk állások XVIII. kerületben főiskolai végzettséggel
8 db találat
Szűrés
-
Értékesítés | Csomagoló üveg | Magyarország piacterülete Feladatkör Folyamatos kapcsolattartás a meglévő ügyfelekkel, valamint az ügyfélkör bővítése az értékesítési területen (Magyarország) Piacfigyelés és -elemzés, valamint proaktív információcsere a csapatban Felelősség a hozzá...tegnap 09:35
-
Monitoring, analysing and evaluating key digital customer journeys to drive and support journey improvement and optimization Support decision-making and strategy execution through in-depth understanding and analysis of user behaviour in the digital channel Gain business insights...máj. 19.
-
A Budapest Airport Zrt. ITIL alapú „Incident Management Process” folyamatával összhangban a Terminál utasforgalom- specifikus informatikai eszközeinek karbantartása, és a felmerülő hibák elhárítása A Helpdesk/Servicedesk alkalmazás segítségével az Error / Service / User Access r...máj. 20.
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...máj. 20.
-
Helpdesk munkatárs - szlovén nyelvtudással
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóÜgyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...máj. 19. -
KOSTAL is currently professionalizing its international HR function, especially by digitalizing processes and strategically implementing IT support tools. Some parts of the HR systems are already fit for the future, other parts are currently under transformation and some parts st...máj. 18.
-
Webes alkalmazások üzemeltetése, telepítése, karbantartása, adminisztrálása. Felmerülő hibák feltárása és elhárítása. Vonatkozó műszaki dokumentációk elkészítése, napra készen tartása. Komplex IT projektek szakmai támogatása.máj. 18.
-
Main tasks, roles and responsibilities: Incident processing (3rd Level) Platform services within defined KPIs > 99% (incl. Customer KPIs/contracts and reporting) Scalable services fully automated as infrastructure as code Reliable and cost driven monitoring of the platform inc...máj. 16.