Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

It support, helpdesk állások, munkák XIV. kerületben

20 db találat
Szűrés
  • Mélyépítésben jártas jelentkezőket keresünk építőipari területre mélyépítési, injektálási feladatokra. Betanított munkás kollégánk feladata minden hétköznap reggel pontosan megjelenni telephelyünkön, ahonnan kivitelező csapataink az adott napra ütemezett kivitelezés helyszínére u...
    máj. 13.
  • Napelemes rendszerek villamos bekötési feladatainak elvégzése Lakáselosztók átalakítása, korszerűsítése A kivitelezéshez kapcsolódó anyagbeszerzések leadása raktár felé A kivitelezéshez kapcsolódó, villanyszerelő által kitöltendő iratok, dokumentumok és saját raktárkészlet kezelé...
    máj. 11.
  • Ügyfeleink informatikai rendszerének üzemeltetése Helyszíni, és távoli segítségnyújtás ügyfeleink részére hardver- és szoftvereszközök használatával kapcsolatban MS Windows alapú számítógépek, irodai alkalmazások telepítése, beállítása Felhasználói fiókok és jogosultságok kezelés...
    tegnap 16:40
  • Ügyfelekkel történő bejövő és kimenő telefon, e-mail és chat kommunikáció Aktív kommunikáció az ügyfelekkel, problémamegoldás és tájékoztatás Rendszeres egyeztetések a csoportvezetővel Panaszkezelés Hívások eredményeinek precíz adminisztrálása
    tegnap 13:35
  • Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...
    tegnap 10:15
  • IT Consultant im Bereich Identity and Access Management (IAM)

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    1143 Budapest, Gizella út 51-57.
    abwechslungsreiche und qualitativ hochwertige IT Consulting und Engineering im Bereich Identity and Access Management (IAM), Erarbeitung von Konzepten unternehmensweiter IT-Sicherheitslösungen in Zusammenarbeit mit Kunden und SW-Entwicklung, Teilnahme an der Anforderungsanalyse,...
    máj. 14.
  • IT helpdesk munkatárs

    Országosan bárhonnan pályázható
    Bei karriere tutor überrnimmst du folgende Aufgaben: - Als IT-Helpdesk-Mitarbeiter/in betreust du unsere internen Mitarbeiter und Teilnehmer.  - Zusammen mit deinem Team bist du verantwortlich für die Entwicklung und Qualitätssicherung unserer Architekturen, Prozesse, und Tech St...
    máj. 14.
  • Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...
    máj. 13.
  • IT Supporter (w/m/d) - Technischer Experte

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Rugalmas - Budapest
    Als Dispatcher klassifizierst du User-Anfragen und teilst diese deinen Kolleg*innen zu  Du arbeitest täglich mit Microsoft Technologien (Windows Server, AD, Office 365, Exchange, PowerShell, usw.)  Du hilfst beim Onboarding neuer Teammitglieder Als Dispatcher glänzt du sowohl mit...
    máj. 12.
  • IT Supporter (w/m/d) - Slowakisch

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Rugalmas - Budapest
    Als 1st Level Support nimmst du technische User*innenanfragen telefonisch oder schriftlich entgegen Fokus liegt auf Microsoft Technology (Windows Server, Active Directory, Office 365, Exchange, Powershell etc.) Du agierst als Schnittstelle zwischen den Kund*innen und dem 2nd Leve...
    máj. 12.
  • Eszköz és dokumentum management rendszerek telepítése, üzemeltetése Windows alapú környezetekben Hibák meghatározása, megoldása, továbbítása a gyártók felé Meglévő eszközparkok felügyelete Dokumentációk, kimutatások, riportok készítése Kereskedők és technikusok szakmai támogatása...
    máj. 10.
  • Provide onsite IT support Provide onsite IT support to users in the area of both hardware and software with the aim of offering a fast and customer friendly service. Accept and register tickets Accept and register tickets in the Helpdesk System with the aim of following them up...
    máj. 10.
  • ügyfél megkeresések fogadása telefonon és emailben magyar nyelven hibajegy kezelő rendszerbe megjelenő hibák első szintű (L1) kezelése
    máj. 08.
  • The purpose of the service is to process the warranty claims submitted by the final Client’s Network (“Dealer”) in the warranty systems and to assess the ones marked as “to be assessed” by the analytics platform or the legacy systems in order to minimize the warranty waste, while...
    máj. 01.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim