Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

It support, helpdesk állások I. kerületben 1-3 év tapasztalattal

7 db találat
Szűrés
  • Jogász munkatárs

    1124 Budapest, Jagelló út 24.
    - szerződések szerkesztése - szerződések véleményezése - szerződéskötési folyamatok koordinálása - a Társaság szakterületeinek támogatása szerződésekkel kapcsolatban felmerülő kérdésekben - kapcsolattartás a Megrendelőkkel, Alvállalkozókkal - egyéb adminisztratív feladatok ellátá...
    máj. 07.
  • Ügyfelekkel történő bejövő és kimenő telefon, e-mail és chat kommunikáció Aktív kommunikáció az ügyfelekkel, problémamegoldás és tájékoztatás Rendszeres egyeztetések a csoportvezetővel Panaszkezelés Hívások eredményeinek precíz adminisztrálása
    tegnap 13:35
  • Als Dispatcher klassifizierst du User-Anfragen und teilst diese deinen Kolleg*innen zu  Du arbeitest täglich mit Microsoft Technologien (Windows Server, AD, Office 365, Exchange, PowerShell, usw.)  Du hilfst beim Onboarding neuer Teammitglieder Als Dispatcher glänzt du sowohl mit...
    máj. 06.
  • Als 1st Level Support nimmst du technische User*innenanfragen telefonisch oder schriftlich entgegen Fokus liegt auf Microsoft Technology (Windows Server, Active Directory, Office 365, Exchange, Powershell etc.) Du agierst als Schnittstelle zwischen den Kund*innen und dem 2nd Leve...
    máj. 06.
  • Ügyfeleink informatikai rendszerének üzemeltetése Helyszíni, és távoli segítségnyújtás ügyfeleink részére hardver- és szoftvereszközök használatával kapcsolatban MS Windows alapú számítógépek, irodai alkalmazások telepítése, beállítása Felhasználói fiókok és jogosultságok kezelés...
    máj. 05.
  • Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...
    máj. 04.
  • The purpose of the service is to process the warranty claims submitted by the final Client’s Network (“Dealer”) in the warranty systems and to assess the ones marked as “to be assessed” by the analytics platform or the legacy systems in order to minimize the warranty waste, while...
    máj. 01.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim