Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

It support, helpdesk állások Budapesten főiskolai végzettséggel

13 db találat
Szűrés
  • Autószerelő

    1044 Budapest, Váci út 39.
    Cégünk 4 autószervizzel és országos lefedettségű alvállalkozói hálózattal rendelkező 100%-ban magyar tulajdonban lévő vállalat, amely 7 állásos márkafüggetlen szervizébe keres tapasztalt autószerelő kollégákat. Új autószerelő munkatársunk fő feladata főleg fiatal gépjárművek forg...
    máj. 06.
  • Felhasználói bejelentések fogadása, incidensek kezelése, megoldása ticketing rendszerben (ServiceNow) Elsőszintű tájékoztatás és segítségnyújtás a munkatársak részére Felhasználói hozzáférések létrehozása, jogosultságkezelés Számítógépek, IT eszközök, mobiltelefonok telepítése, ü...
    ma 09:40
  • Forrás Konzulens

    1041 Budapest, Görgey Artúr utca 69.
    Közreműködés programtesztelésben, bevezetési feladatokban HelpDesk rendszeren keresztül beérkező ügyfélproblémák kezelése, megoldása Fejlesztési igények továbbítása, menedzselése Helyszíni támogatás a partnereinknek Közreműködés oktatásban, oktatási anyagok elkészítésében...
    ma 09:25
  • The role in a nutshell is … As an IT Field Service Specialist, you will enjoy a partly independent role that emphasizes self-driven work while ensuring strict adherence to core IT rules, expectations, and Standard Operating Procedures (SOPs). You will be part of a multinational...
    máj. 19.
  • Helpdesk munkatárs - szlovén nyelvtudással

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Országosan bárhonnan pályázható
    Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...
    máj. 19.
  • Felhasználókkal/Ügyfelekkel való kapcsolattartás Hibabejelentések teljeskörű menedzselése (fogadás: telefonon/emailben, rögzítés ticketing rendszerben, delegálás, nyomon követés) Kapcsolattartás a társosztályokkal (L2 és L3 munkatársakkal, partnerekkel) Egyéb, a helpdesk munkájáb...
    máj. 17.
  • Napi munkájában együttműködik a felhasználókkal és a fejlesztőkkel, a felmerülő hardver és szoftver problémák elhárításában Ügyviteli rendszerekből a felhasználók igénye szerinti riportok elkészítése Felhasználók informatikai jogosultsági igényeinek teljesítése  Informatikai eszk...
    máj. 12.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim