Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It support, helpdesk állások Budapesten 5-10 év tapasztalattal
9 db találat
Szűrés
-
Napelemes rendszerek villamos bekötési feladatainak elvégzése Lakáselosztók átalakítása, korszerűsítése A kivitelezéshez kapcsolódó anyagbeszerzések leadása raktár felé A kivitelezéshez kapcsolódó, villanyszerelő által kitöltendő iratok, dokumentumok és saját raktárkészlet kezelé...máj. 11.
-
Mélyépítésben jártas jelentkezőket keresünk építőipari területre mélyépítési, injektálási feladatokra. Betanított munkás kollégánk feladata minden hétköznap reggel pontosan megjelenni telephelyünkön, ahonnan kivitelező csapataink az adott napra ütemezett kivitelezés helyszínére u...máj. 13.
-
Support of internal customers (sales, accounting, after-sale service and security) providing troubleshooting and training on hardware and software functionalities. Understand current and future business goals and ongoing IT issues and suggest solutions to management. Ensure that...máj. 13.
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat Support our top customers using your specific language skillsmáj. 11.
-
A Codebase Kft., amely 20 éves szakmai múltra tekint vissza, a HR operációs szolgáltatások elismert szereplője, saját fejlesztésű szoftverszolgáltatásokkal és kapcsolódó ügyviteli megoldásokkal támogatja közép- és nagyvállalati ügyfeleit. Két fő termékünk, a béren kívüli juttatás...máj. 10.
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat Support our top customers using your specific language skillsmáj. 10.
-
Senior L2/L3 Infrastructure Support Analyst - LINUX, UNIX (LJT)
Legyen az első 5 jelentkező között!BudapestL2/ L3 System administration Support in Linux/Unix handling incident management, Change management, problem management, Service request. Experience in telecommunications /OSS Domain Experience in handling ticketing and communicating with multiple teams Troubleshooting complex Lin...máj. 08. -
Senior application support analyst L2/L3 ESB /TIBCO (LJT)
Legyen az első 5 jelentkező között!BudapestL2/L3 Support for ESB /Tibco Applications which include handling incident management, change management, problem management, service request Monitor Tibco Application and Operating System proactively on a daily basis Evolve improvements within application scope Monitor and contro...máj. 03. -
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat Support our top customers using your specific language skillsmáj. 03.