Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Kedves álláskereső!
A keresett településen jelenleg nincs aktív álláshirdetésünk, de kérjük, tekintse meg az alábbi rugalmas és országosan bárhonnan végezhető állásokat.
It support, helpdesk állások Miskolcon >10 év tapasztalattal
6 db találat
Szűrés
-
A haszon és személygépjárművek, valamint tartozékaik értékesítése, vásárlási tanácsadás; Gépjármű finanszírozás és biztosítás-értékesítés; Új ügyfelek, üzleti kapcsolatok bővítése, értékesítési lehetőségek felkutatása, ápolása; Az ügyfélkapcsolati rendszer folyamatos aktualizálás...tegnap 10:20
-
Amiben számítanánk Rád: - Meglévő ügyfélkör minőségi kiszolgálása, ügyfeleink elégedettségének biztosításával a fókuszban - Kapcsolattartás utasainkkal és partnereinkkel, beérkező megkeresések megválaszolása - Utazási tanácsadás és személyre szabott tervezés, ajánlatok előkészíté...máj. 13.
-
Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...máj. 13.
-
KOSTAL is currently professionalizing its international HR function, especially by digitalizing processes and strategically implementing IT support tools. Some parts of the HR systems are already fit for the future, other parts are currently under transformation and some parts st...máj. 12.
-
Backend Support Specialist - 3rd level
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóMain tasks, roles and responsibilities: Incident processing (3rd Level) Platform services within defined KPIs > 99% (incl. Customer KPIs/contracts and reporting) Scalable services fully automated as infrastructure as code Reliable and cost driven monitoring of the platform inc...máj. 10. -
A beérkező hiba és kérésjegyek feldolgozása 24/7 műszakban dolgozó csapat részeként A feldolgozott jegyek ellenőrzése (backlog) Különböző riportok készítése a jegyekről illetve ezen jegyek szétosztása a Service Desk csoporton belül Jegyek feldolgozása a Service management rendsze...máj. 10.