Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Kedves álláskereső!
A keresett településen jelenleg nincs aktív álláshirdetésünk, de kérjük, tekintse meg az alábbi rugalmas és országosan bárhonnan végezhető állásokat.
It support, helpdesk állások Biatorbágyon főiskolai végzettséggel
9 db találat
Szűrés
-
Segítesz a vásárlóknak, hogy jobb gazdikká váljanak Rajtad múlik, hogy a planogramok naprakészek legyenek, hogy a bolt tiszta, rendezett és jól feltöltött legyen Kitűzöd a célokat, feladatokat a munkatársaidnak és motiválod őket A pénzügyi folyamatokat irányítod, az esti zárást...ápr. 29.
-
- Kapcsolattartás a vámhivatallal, ügyfelekkel, társosztályokkal - A vámügyintézéssel járó adminisztráció ellátása - Dokumentumok archiválása - Vámdokumentáció ellenőrzése, vámokmányok kezelése, nyilvántartása - Ügyfelek kiértesítése a szállítmány beérkezéséről, jövőbeni megérkez...tegnap 15:08
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...tegnap 11:55
-
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Process customer’s needs via different applications Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicemáj. 01.
-
Helpdesk munkatárs - szlovén nyelvtudással
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóÜgyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...ápr. 30. -
hazai KKV ügyfelek informatikai rendszereinek üzemeltetése; napi rendszergazdai teendők ellátása; felhasználók napi gondjainak a kezelése telefon és email alapján; ügyféllátogatások és rendszeres helyszíni support szolgáltatás nyújtása; rendszeres IT üzemeltetési és karbantartási...ápr. 29.
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...ápr. 29.
-
Backend Support Specialist - 3rd level
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóMain tasks, roles and responsibilities: Incident processing (3rd Level) Platform services within defined KPIs > 99% (incl. Customer KPIs/contracts and reporting) Scalable services fully automated as infrastructure as code Reliable and cost driven monitoring of the platform inc...ápr. 28. -
A beérkező hiba és kérésjegyek feldolgozása 24/7 műszakban dolgozó csapat részeként A feldolgozott jegyek ellenőrzése (backlog) Különböző riportok készítése a jegyekről illetve ezen jegyek szétosztása a Service Desk csoporton belül Jegyek feldolgozása a Service management rendsze...ápr. 28.