Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Állások, munkák 3-5 év tapasztalattal

11 db találat
Szűrés
  • Az adatmigrációs projektek előkészítése és végrehajtása, adatok áttelepítése IBM Optim használatával a Windows 2012 Server környezetből cloud alapú infrastruktúrába. Folyamatos együttműködés a projektcsapat tagjaival a migrációs folyamatok tervezése és optimalizálása érdekében. P...
    máj. 10.
  • Vállalati szintű alkalmazások fejlesztése Java nyelven, üzleti igényeknek megfelelően; Szerveroldali komponensek és webes API-k fejlesztése, adatbázis-kezelés, valamint a felhasználói felülettel való integráció biztosítása. Különböző rendszerek és alkalmazások közötti adatátvitel...
    tegnap 14:40
  • IT helpdesk munkatárs

    Országosan bárhonnan pályázható
    Bei karriere tutor überrnimmst du folgende Aufgaben: - Als IT-Helpdesk-Mitarbeiter/in betreust du unsere internen Mitarbeiter und Teilnehmer.  - Zusammen mit deinem Team bist du verantwortlich für die Entwicklung und Qualitätssicherung unserer Architekturen, Prozesse, und Tech St...
    tegnap 09:06
  • Ügyfelekkel történő bejövő és kimenő telefon, e-mail és chat kommunikáció Aktív kommunikáció az ügyfelekkel, problémamegoldás és tájékoztatás Rendszeres egyeztetések a csoportvezetővel Panaszkezelés Hívások eredményeinek precíz adminisztrálása
    ma 13:35
  • Érdekel mennyit kereshetnél?
    Ismerd meg mások bérigényét!
    Mennyit kereshetnék?
  • Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...
    ma 10:15
  • Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...
    máj. 13.
  • Answers inbound customer calls and / or collects all necessary information from any customer service channel into the ticket system. Engages with customers to further understand reported issues and provide guidance, according to solution tree and knowledge base protocol, to diagn...
    máj. 09.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim