Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It support, helpdesk állások, munkák 1-3 év tapasztalattal
102 db találat
Szűrés
-
Adatközpontok fizikai és virtuális hálózatainak menedzselése, továbbfejlesztése. Partnereik hálózatainak tervezése, kialakítása, azok felügyelete, fejlesztése, migrációja. Felhőszolgáltatásunkban hosztolt tűzfal és hálózat biztonsági eszközök menedzselése és továbbfejlesztése Iro...máj. 28.
-
Szakácsot keresünk akár azonnali kezdéssel, belvárosi Tapas Bárba.máj. 26.
-
Részvétel az IoT termékek gyártásában: Firmware feltöltése az eszközökre, eszközök tesztelése, konfigurálása, eszközök regisztrációja a szerveren Eszközgyártási dokumentáció frissítése szériaszámokkal, azonosítókkal Meglévő dokumentáció mentén IoT felület képernyőképeinek beállít...máj. 29.
-
Azonnali kezdéssel Windows kliens számítógépek és környezetük hibaelhárítása, üzemeltetése Windows beállítások kezelése (levelezés, nyomtatás, cégspecifikus igények) Kapcsolattartás ügyfelekkel és alkalmanként ügyfeleink külföldi kollégáival Helyi hálózati kábeles LAN és wifi hib...máj. 29.
-
Szeretsz ügyfélszolgálaton dolgozni? Németországban éltél vagy folyékonyan beszélsz németül? Érdekelnek a szoftverekkel végezhető munkák és szeretsz számítógépen dolgozni? Szereted a hibrid munkarendet és dolgoznál részben otthonról? Budapesten működő V. kerületi irodánk csapatáb...máj. 29.
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skillsmáj. 29.
-
IT Service Desk Analyst - German and English
1112 Budapest, Boldizsár utca 2., 7622 Pécs, Bajcsy-Zsilinszky utca 33., 4025 Debrecen, Barna u. 23.Within the international IT department of ALDI SÜD, you are responsible for delivering high quality support by fulfilling the below tasks. IT support of our European stores, offices and logistics centres by phone and e-mail Analysing and working towards the resolution of emerging...máj. 29. -
Kapcsolattartás a felhasználókkal, ügyfelekkel, első szintű technikai támogatásuk Hibabejelentések kezelése, informatikai problémák megoldása Dokumentációk előállítása és kezelése Több műszakos munkarendmáj. 29.
-
Felhasználói bejelentések fogadása, incidensek kezelése, megoldása ticketing rendszerben (ServiceNow) Elsőszintű tájékoztatás és segítségnyújtás a munkatársak részére Felhasználói hozzáférések létrehozása, jogosultságkezelés Számítógépek, IT eszközök, mobiltelefonok telepítése, ü...máj. 29.
-
Role Outline Working within one of the organisation’s campaigns the successful candidate will be responsible for providing comprehensive Voice and Email support to its Customers. This will range from offering end user support to co-ordination with vendor, client problem managemen...máj. 29.
-
Collaborate on the migration and automation of data analysis processes from Excel to Power BI Participate in report creation, contributing to their development and implementation Assist in monitoring the contact center's quality and performance, and analyze feedback on its perfor...máj. 29.
-
SAP HANA és nonSAP rendszerek hibajavításainak kezelése. Felhasználóktól telefonos és írásos, valamint Service Desk rendszeren keresztül érkező megkeresések kezelés A belső társzervezetek szakmai tevékenységeinek támogatása Az általunk használt nonSAP rendszerek (pl. Eventus, DMS...máj. 29.
-
Working as first line of IT support for the end users working in the office and remotely to help them with solving existing problems or requests comming into IT Have a hands-on experience in servicing and maintaining computer hardware, such as Dell laptops, and peripheral devices...máj. 28.
-
Being the first point of contact for Technology-related issues and requests Management of incidents and problems (lvl1-2 support) by solving issues and communicating with stakeholders (Business, other Technology units, 3rd party suppliers) or forwarding them to internal or extern...máj. 28.
-
Hálózati eszközök konfigurálása, monitorozása (Mikrotik, Ubiquiti); Gerinchálózati és végponti routerek, NON-STOP felügyelete; Felmerülő hibajelenségek, panaszok, hibajegyek gyors kivizsgálása; Vezetékes és vezeték nélküli hálózati eszközök konfigurálása; Kapcsolódási és elosztás...máj. 28.
-
magas szintű IT Helpdesk szolgáltatás nyújtása a cég munkavállalói részére; munkaállomások telepítése/kiadása/visszavétele/cseréje/felülvizsgálata/szervizelése és ezek adminisztrálása; rendszerhasználattal kapcsolatos felhasználói oktatások; nyomtatók – fénymásolók üzemeltetése,...máj. 28.
-
Eset-, illetve hibajegy kezelés. Teljeskörű, funkcionális támogatás biztosítása a beérkező igényeknek megfelelően. Megoldásnyújtás a csapat által támogatott (Blackline, SAP Concur, Khalix/Longview stb.), és egyéb alkalmazásokkal kapcsolatban. A meglévő szolgáltatások, rendszerek,...máj. 28.
-
Döntéstámogató információ szolgáltatás adattárházakból Felhasználói, vezetői riportok, jelentések fejlesztése Gyártást támogató, IPAR 4.0 megoldások fejlesztése Fejlesztési lehetőségek folyamatos keresése és kivitelezése Projektekben való részvétel (Infrastruktúra fejlesztés, hat...máj. 28.
-
Execution of sales support processes in SAP and several systems Sell-out and Stock compensation management Order and Delivery Management Creation of regular reports Dispute managementmáj. 28.
-
Végfelhasználók helyszíni támogatása, Új felhasználók, informatikai eszközeinek előkészítése, üzembe helyezése, installálása, illetve kilépők esetében ezek megszüntetése (asztali munkaállomás, IP telefon, nyomtató, levelezés beállítása) Számítógép rendszer karbantartása, működtet...máj. 28.
-
Számítógépek telepítése, újra húzása Eszközmozgások adminisztrálása Migrációra jelentkező felhasználók menedzselése Felhasználók útbaigazítása, tájékoztatása az első belépéssel kapcsolatbanmáj. 28.
-
Meglévő és új ügyfeleinknél kereskedelmi és kassza rendszerek telepítése, üzembehelyezése. Probléma- és hibaelhárítás. Szervizelés, karbantartási feladatok ellátása.máj. 28.