Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

It support, helpdesk állások, munkák angol nyelvtudással

65 db találat
Szűrés
  • Adatközpontok fizikai és virtuális hálózatainak menedzselése, továbbfejlesztése. Partnereik hálózatainak tervezése, kialakítása, azok felügyelete, fejlesztése, migrációja. Felhőszolgáltatásunkban hosztolt tűzfal és hálózat biztonsági eszközök menedzselése és továbbfejlesztése Iro...
    May. 28.
  • Szakács

    1051 Budapest, Zrínyi utca 16.
    Szakácsot keresünk akár azonnali kezdéssel, belvárosi Tapas Bárba.
    May. 26.
  • Informatikai berendezések szervizelése A felhasználók zavartalan hozzáférésének biztosítása a vállalat informatikai szolgáltatásaihoz Incidensek kezelése a vállalat IT Service Management rendszerében Helyi és külső ügyfelek támogatása és technikai tanácsadás nyújtása számukra Az...
    tegnap 20:15
  • Azonnali kezdéssel Windows kliens számítógépek és környezetük hibaelhárítása, üzemeltetése Windows beállítások kezelése (levelezés, nyomtatás, cégspecifikus igények) Kapcsolattartás ügyfelekkel és alkalmanként ügyfeleink külföldi kollégáival Helyi hálózati kábeles LAN és wifi hib...
    tegnap 17:39
  • Felhasználói bejelentések fogadása, incidensek kezelése, megoldása ticketing rendszerben (ServiceNow) Elsőszintű tájékoztatás és segítségnyújtás a munkatársak részére Felhasználói hozzáférések létrehozása, jogosultságkezelés Számítógépek, IT eszközök, mobiltelefonok telepítése, ü...
    tegnap 09:40
  • Role Outline Working within one of the organisation’s campaigns the successful candidate will be responsible for providing comprehensive Voice and Email support to its Customers. This will range from offering end user support to co-ordination with vendor, client problem managemen...
    tegnap 09:35
  • Data Analyst Intern - Diákmunka

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Budapest XIII.
    Collaborate on the migration and automation of data analysis processes from Excel to Power BI Participate in report creation, contributing to their development and implementation Assist in monitoring the contact center's quality and performance, and analyze feedback on its perfor...
    tegnap 05:20
  • Working as first line of IT support for the end users working in the office and remotely to help them with solving existing problems or requests comming into IT Have a hands-on experience in servicing and maintaining computer hardware, such as Dell laptops, and peripheral devices...
    May. 28.
  • A szerződéses szolgáltatási támogatási követelmények megértésének és kezelésének biztosítása Problémamegoldás elősegítése a támogatási, ügyfélkapcsolati, illetve terepen dolgozó csapatok és ügyfelek között Értekezletek vezetése, valamint együttműködés a csapattagokkal a szállítás...
    May. 28.
  • Eset-, illetve hibajegy kezelés. Teljeskörű, funkcionális támogatás biztosítása a beérkező igényeknek megfelelően. Megoldásnyújtás a csapat által támogatott (Blackline, SAP Concur, Khalix/Longview stb.), és egyéb alkalmazásokkal kapcsolatban. A meglévő szolgáltatások, rendszerek,...
    May. 28.
  • Provide onsite IT support Provide onsite IT support to users in the area of both hardware and software with the aim of offering a fast and customer friendly service. Accept and register tickets Accept and register tickets in the Helpdesk System with the aim of following them up...
    May. 28.
  • Döntéstámogató információ szolgáltatás adattárházakból Felhasználói, vezetői riportok, jelentések fejlesztése Gyártást támogató, IPAR 4.0 megoldások fejlesztése Fejlesztési lehetőségek folyamatos keresése és kivitelezése Projektekben való részvétel (Infrastruktúra fejlesztés, hat...
    May. 28.
  • Számítógépek telepítése, újra húzása Eszközmozgások adminisztrálása Migrációra jelentkező felhasználók menedzselése Felhasználók útbaigazítása, tájékoztatása az első belépéssel kapcsolatban
    May. 28.
  • Analysis of customer requirements/problems and preparation of solutions. Technical support of customers and partners via Ticket System Development of application manuals and KnowledgeBase documents and videos Troubleshooting and repair of 3D printing systems in the factory Togeth...
    May. 28.
  • Answers inbound customer calls and / or collects all necessary information from any customer service channel into the ticket system. Engages with customers to further understand reported issues and provide guidance, according to solution tree and knowledge base protocol, to diagn...
    May. 27.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim