Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It support, helpdesk állások, munkák
108 db találat
Szűrés
-
Adatközpontok fizikai és virtuális hálózatainak menedzselése, továbbfejlesztése. Partnereik hálózatainak tervezése, kialakítása, azok felügyelete, fejlesztése, migrációja. Felhőszolgáltatásunkban hosztolt tűzfal és hálózat biztonsági eszközök menedzselése és továbbfejlesztése Iro...máj. 28.
-
Kiváló ügyfélélmény A területéhez valamint hozzá tartózkodó ügyfelek minden szituációban történő barátságos, professzionális kiszolgálása a Vodafone erre vonatkozó mindenkori előírásaival és folyamataival összhangban (pl. üdvözlés, bemutatkozás, rendszerek használata stb.). Érték...máj. 27.
-
A meglévő és új informatikai rendszerek bevezetésének koordinációja, analizálása, fejlesztések, tesztelések és karbantartások ellenőrzése. A társaságunk által megbízott informatikai cég munkájának felügyelete, operatív irányítása. Javaslatot tesz az informatikai rendszerekkel kap...ma 11:47
-
Exceptional Service: Become an expert of providing outstanding service to our cherished customers. Multichannel Communication: Utilize a variety of modern communication channels to offer a top-notch customer experience.ma 10:23
-
Eager to see the benefits of your language skills? Are you ready to discover a position that combines IT with your interpersonal communication abilities? If yes, we can provide you an excellent opportunity to do so… In TATA Consultancy Services (TCS) you can implement your langua...tegnap 18:06
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.tegnap 18:05
-
The 1 year Groww program (with a view of turning to a permanent specialist position after finishing the program) offers to fresh graduates a unique opportunity to your 1st career step in a stable leading multinational company with Budapest based HQ gaining work experience under p...ma 17:30
-
Active directory adminisztráció, csoportházirendek, jogosultsági szerepkörök karbantartása és fejlesztése Nagyvállalati számítógépes hálózati infrastruktúra üzemeltetése, karbantartása és fejlesztése Munkaállomások üzembe helyezése, felügyelete és karbantartása Azure környezet ke...ma 16:10
-
Als Dispatcher klassifizierst du User-Anfragen und teilst diese deinen Kolleg*innen zu Du arbeitest täglich mit Microsoft Technologien (Windows Server, AD, Office 365, Exchange, PowerShell, usw.) Du hilfst beim Onboarding neuer Teammitglieder Als Dispatcher glänzt du sowohl mit...ma 14:30
-
Als 1st Level Support nimmst du technische User*innenanfragen telefonisch oder schriftlich entgegen Fokus liegt auf Microsoft Technology (Windows Server, Active Directory, Office 365, Exchange, Powershell etc.) Du agierst als Schnittstelle zwischen den Kund*innen und dem 2nd Leve...ma 13:50
-
Beérkező, IT jellegű problémák, kérések kezelése, gyors megoldása Kapcsolattartás az ügyfelekkel és a szakértői csapattal online és telefonon egyaránt Hibaelhárítás a hardver/szoftverproblémák esetén, a kiváltó okok megtalálása és hatékony megoldás nyújtása Részletes tájékoztatás...ma 13:45
-
Manage customer service requests from Europe/Middle East/Africa Troubleshooting hardware/software issues, identifying root cause and providing effective resolution within SLA. Provide detailed information on IT product configuration and upgrades Operate and maintain a professiona...ma 13:45
-
- napi működés során felmerülő IT-jellegű problémák megoldása - felhasználói fiókok és jogosultságok kezelése - szoftver-licenszek teljes körű menedzselése (nyilvántartás, bővítés, update, stb.) - a terület által használt IT eszközök teljes...ma 13:20
-
Du nimmst 1st Level IT Support-Anfragen selbständig und professionell entgegen Diese Anliegen löst du telefonisch und schriftlich Du agierst als Schnittstelle zwischen den Kund*innen und dem 2nd Level Support Du erstellst und kontrollierst Störungstickets Du pflegst unsere Wisse...ma 13:15
-
L2/ L3 System administration Support in Linux/Unix handling incident management, Change management, problem management, Service request. Experience in telecommunications /OSS Domain Experience in handling ticketing and communicating with multiple teams Troubleshooting complex Lin...ma 13:15
-
Now is the right time to start your service desk career with Unisys! Here is a glimpse of your daily tasks: Troubleshooting, diagnosing and correcting IT related technical issues, utilizing your technical and customer service skills Providing guidance to the client through the ne...ma 12:25
-
A társaság számítógépes hálózatainak és a hozzájuk kapcsolódó számítógépes környezeteinek karbantartása és felügyelete, a számítógépes hardvert, rendszerszoftvert, alkalmazásszoftvert és valamennyi konfigurációt beleértve A felhasználók által jelzett problémák megoldása, a felhas...ma 11:35
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...ma 10:15
-
IT adminisztrátor munkatársként Rád fognak a kollégák számítani a napi munkavégzésükhöz szükséges adminisztrációs problémák megoldásában, mely egy komplex, és változatos munkakör; Hozzád fog tartozni: beszerzési feladatok előkészítése, adminisztrációja; pénzügyi dokumentumok elők...ma 10:07
-
Webes alkalmazások üzemeltetése, telepítése, karbantartása, adminisztrálása. Felmerülő hibák feltárása és elhárítása. Vonatkozó műszaki dokumentációk elkészítése, napra készen tartása. Komplex IT projektek szakmai támogatása.ma 10:05
-
Szerverek üzemeltetése és adminisztrációja. Munkaállomások e, karbantartása. Hálózat-üzemeltetési feladatok végzése. Hardver eszközök e és karbantartása. Informatikai nyújtása a cég munkatársai és ügyfelei részére.ma 10:00
-
Provide exceptional technical support for the company’s eSignature component of the DAC Handles incoming support channels to troubleshoot customer inquiries, including but not limited to standard end-user tasks such as signing and managing envelopes, configuring templates and Pow...ma 00:00