Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák középiskolai végzettséggel, 5-10 év tapasztalattal
102 db találat
Szűrés
-
Adatközpontok fizikai és virtuális hálózatainak menedzselése, továbbfejlesztése. Partnereik hálózatainak tervezése, kialakítása, azok felügyelete, fejlesztése, migrációja. Felhőszolgáltatásunkban hosztolt tűzfal és hálózat biztonsági eszközök menedzselése és továbbfejlesztése Iro...máj. 28.
-
Szakácsot keresünk akár azonnali kezdéssel, belvárosi Tapas Bárba.máj. 26.
-
Exceptional Service: Become an expert of providing outstanding service to our cherished customers. Multichannel Communication: Utilize a variety of modern communication channels to offer a top-notch customer experience.tegnap 10:23
-
Szeretsz embereknek segíteni, IT problémák széles körét megoldani? Izgalommal tölt el egy informatikai-, távközlési-, hálózati feladat megoldása? Előfizetői hálózatunk elosztó pontjainak felügyelete, Új szolgáltatási vételi helyek kiépítésének távoli támogatása, Előfizetőkhöz k...máj. 29.
-
- Ad hoc programozási / fejlesztési feladatok ellátása - Üzleti folyamatok automatizálása - Egyedi riportok elkészítése - Power BI dashboard-ok üzemeltetése és fejlesztése - Rendszerfelügyeleti folyamatok és eszközök fejlesztése - Egyedi igények alapján SQL lekérdezések elkészíté...ma 05:19
-
Hívások, bejelentések fogadása, adminisztrációja a Service Desk rendszerben, CRM és ERP rendszerek napi használata (Salesforce/SAP) Felhasználói támogatás nyújtása (távoli-telefonon- emailban) Belső szervizzel való szoros közreműködés és információ továbbítás. Raktárkészlet kezel...tegnap 21:45
-
Responsibilities: Participation in first-line customer service activities. Performing simple tasks related to system administration (e.g. creating/deleting users, managing groups, M365, etc.) Support Graphisoft employees at HQ as well as globally. Provide active support to the IT...tegnap 16:19
-
Als Dispatcher klassifizierst du User-Anfragen und teilst diese deinen Kolleg*innen zu Du arbeitest täglich mit Microsoft Technologien (Windows Server, AD, Office 365, Exchange, PowerShell, usw.) Du hilfst beim Onboarding neuer Teammitglieder Als Dispatcher glänzt du sowohl mit...tegnap 14:30
-
Als 1st Level Support nimmst du technische User*innenanfragen telefonisch oder schriftlich entgegen Fokus liegt auf Microsoft Technology (Windows Server, Active Directory, Office 365, Exchange, Powershell etc.) Du agierst als Schnittstelle zwischen den Kund*innen und dem 2nd Leve...tegnap 13:50
-
Beérkező, IT jellegű problémák, kérések kezelése, gyors megoldása Kapcsolattartás az ügyfelekkel és a szakértői csapattal online és telefonon egyaránt Hibaelhárítás a hardver/szoftverproblémák esetén, a kiváltó okok megtalálása és hatékony megoldás nyújtása Részletes tájékoztatás...tegnap 13:45
-
Manage customer service requests from Europe/Middle East/Africa Troubleshooting hardware/software issues, identifying root cause and providing effective resolution within SLA. Provide detailed information on IT product configuration and upgrades Operate and maintain a professiona...tegnap 13:45
-
Du nimmst 1st Level IT Support-Anfragen selbständig und professionell entgegen Diese Anliegen löst du telefonisch und schriftlich Du agierst als Schnittstelle zwischen den Kund*innen und dem 2nd Level Support Du erstellst und kontrollierst Störungstickets Du pflegst unsere Wisse...tegnap 13:15
-
L2/ L3 System administration Support in Linux/Unix handling incident management, Change management, problem management, Service request. Experience in telecommunications /OSS Domain Experience in handling ticketing and communicating with multiple teams Troubleshooting complex Lin...tegnap 13:15
-
Now is the right time to start your service desk career with Unisys! Currently we do not have enough openings, but it is a great time for you to submit your application and we will get back to you once we have relevant open position for you! Our Customer Service team is critical...tegnap 12:35
-
Now is the right time to start your service desk career with Unisys! Here is a glimpse of your daily tasks: Troubleshooting, diagnosing and correcting IT related technical issues, utilizing your technical and customer service skills Providing guidance to the client through the ne...tegnap 12:25
-
A társaság számítógépes hálózatainak és a hozzájuk kapcsolódó számítógépes környezeteinek karbantartása és felügyelete, a számítógépes hardvert, rendszerszoftvert, alkalmazásszoftvert és valamennyi konfigurációt beleértve A felhasználók által jelzett problémák megoldása, a felhas...tegnap 11:35
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...tegnap 10:15
-
IT adminisztrátor munkatársként Rád fognak a kollégák számítani a napi munkavégzésükhöz szükséges adminisztrációs problémák megoldásában, mely egy komplex, és változatos munkakör; Hozzád fog tartozni: beszerzési feladatok előkészítése, adminisztrációja; pénzügyi dokumentumok elők...tegnap 10:07
-
Szerverek üzemeltetése és adminisztrációja. Munkaállomások e, karbantartása. Hálózat-üzemeltetési feladatok végzése. Hardver eszközök e és karbantartása. Informatikai nyújtása a cég munkatársai és ügyfelei részére.tegnap 10:00
-
Informatikai berendezések szervizelése A felhasználók zavartalan hozzáférésének biztosítása a vállalat informatikai szolgáltatásaihoz Incidensek kezelése a vállalat IT Service Management rendszerében Helyi és külső ügyfelek támogatása és technikai tanácsadás nyújtása számukra Az...máj. 29.
-
Eager to see the benefits of your language skills? Are you ready to discover a position that combines IT with your interpersonal communication abilities? If yes, we can provide you an excellent opportunity to do so… In TATA Consultancy Services (TCS) you can implement your langua...máj. 29.
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.máj. 29.