Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Pályakezdő it support, helpdesk állások, munkák
39 db találat
Szűrés
-
1.Ügyfél elégedettség A legjobb ügyfélélmény biztosítása az üzletben. Elkötelezettség amellett, hogy az ügyfelek számára szívélyes, hívogató környezetet biztosítson az üzletben azáltal, hogy érti az ügyfél kiszolgálás fontosságát. A Vodafone márka és az okos telefonok, okos készü...máj. 22.
-
Szállítási folyamatok tervezése, szervezése és nyomon követése Kapcsolattartás a szállítókkal, raktárakkal és egyéb érintett felekkel Társosztályok és a gyártás munkájának támogatása szükség szerint Problémák és késések kezelése, a folyamatok folyamatos javítása Fuvarokkal kapcso...máj. 23.
-
A vállalaton belül használt alkalmazások, szoftverek technikai támogatása, telepítése, konfigurálása Az alkalmazásokkal kapcsolatos problémák elhárítása és megoldása, valamint időben történő támogatás biztosítása A vállalat üzleti alkalmazásainak magasabb szintű felhasználói támo...ma 13:10
-
The role in a nutshell is … As an IT Field Service Specialist, you will enjoy a partly independent role that emphasizes self-driven work while ensuring strict adherence to core IT rules, expectations, and Standard Operating Procedures (SOPs). You will be part of a multinational...tegnap 15:00
-
The 1 year Groww program (with a view of turning to a permanent specialist position after finishing the program) offers to fresh graduates a unique opportunity to your 1st career step in a stable leading multinational company with Budapest based HQ gaining work experience under p...máj. 24.
-
IT Service Desk Analyst - German and English
1112 Budapest, Boldizsár utca 2., 7622 Pécs, Bajcsy-Zsilinszky utca 33., 4025 Debrecen, Barna u. 23.Within the international IT department of ALDI SÜD, you are responsible for delivering high quality support by fulfilling the below tasks. IT support of our European stores, offices and logistics centres by phone and e-mail Analysing and working towards the resolution of emerging...máj. 24. -
A Help Desk-en felmerülő feladatok szervezése és koordinálása (alkalmankénti besegítés/helyettesítés), Napi szintű, mikro-management tevékenységek elvégzése, Különböző riportok elkészítése és riportolás a Help Desk vezetője felé, az IT csapatunk tagjaként technikai támogatást kel...máj. 23.
-
Szeretsz ügyfélszolgálaton dolgozni? Németországban éltél vagy folyékonyan beszélsz németül? Érdekelnek a szoftverekkel végezhető munkák és szeretsz számítógépen dolgozni? Szereted a hibrid munkarendet és dolgoznál részben otthonról? Budapesten működő V. kerületi irodánk csapatáb...máj. 23.
-
Showing ownership and contributing to team’s target deliverables Proactively communicating assignment progress (status, challenges, success) to team members, supervisors, and stakeholders Organizing and combining data input from multiple sources to produce internal recurring and...máj. 23.
-
ügyfél megkeresések fogadása telefonon és emailben magyar nyelven hibajegy kezelő rendszerbe megjelenő hibák első szintű (L1) kezelésemáj. 23.
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.máj. 22.
-
Informatikai leltár és raktárkészlet kezelése Megrendelések követése, leadás Adóügyi nyomtatók nyilvántartása, ügyintézés Bankterminállal kapcsolatos adminisztráció (igénylés, SZÉP kártya, leszerelés) Költségek követése IT eszközök szervizelésének követése, dokumentálása, szerviz...máj. 22.
-
Reviews, prepares and maintains service agreements oReviews service descriptions and Service Level Agreements oMaintains document repository oPrepares document templates required by Service Management Process Prepares and provides regular service review reports on the provided se...máj. 22.
-
Telefonon, email-en és jegykezelő rendszerekben érkező kérések, bejelentések rögzítése számítógépen, ügyeletes értesítése bejelentések életciklusának nyomon követése, felhasználók felé történő folyamatos visszajelzés Rendszermonitorozás szoftveres támogatással, monitoring riasztá...máj. 22.
-
Our Customer Service team is critical to our mission, helping our clients with solutions and assistance that deliver the results for businesses around the world. As a ‘Gartner Workplace Leader’, we are open, honest and responsible, and our Agents bring to life the ethical standar...máj. 22.
-
Hibajegykezelő rendszerben való munkavégzés (hibavizsgálat, hibajegykezelés, eszkalálás), Admin felületekről történő hibajavítás, Adminisztrációs feladatok, Heti/havi riportok készítése, Kapcsolattartás a szoftver/- és hardverüzemeltető kollégákkal.máj. 21.
-
Handling IT error reports, inquiries, and change requests. Providing customer support over the phone and in writing. Managing, checking, and directing error tickets. Maintaining communication with clients and colleagues providing second-level support, monitoring service tickets...máj. 21.
-
SAP HANA és nonSAP rendszerek hibajavításainak kezelése. Felhasználóktól telefonos és írásos, valamint Service Desk rendszeren keresztül érkező megkeresések kezelés A belső társzervezetek szakmai tevékenységeinek támogatása Az általunk használt nonSAP rendszerek (pl. Eventus, DMS...máj. 21.
-
Tesztforgatókönyvek kidolgozása a követelmények és a meglévő funkciók elemzése alapján Tesztesetek végrehajtása és az eredmények dokumentálása Új szoftververziók funkcionális minőségének ellenőrzése Hibajegyek készítése és a javításuk nyomon követése a fejlesztő csapattal együttm...máj. 21.
-
Műszaki termékek értékesítése Szakmai segítségnyújtás a vásárlók részére Ajánlatok, akciók ismertetése Polcok rendben tartásamáj. 21.
-
Understand Grundfos Purchasing Shared Service (3 sub-Team) daily activities Monthly KPI updates in different Systems (SAP, SNOW, TRIO, QP, Sievo, Fiori, Business Warehouse, Power BI, Excel) Keeping the contact with internal colleagues and vendors Support implementing new tools Id...máj. 21.
-
Egy új termék front-end fejlesztése, együttműködve a többi fejlesztővel.máj. 21.