Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Pályakezdő it support, helpdesk állások, munkák

51 db találat
Szűrés
  • Az üzleti követelmények elemzése informatikai szempontból és annak egyeztetése a szervezeti egységekkel Kapcsolattartás a felelős részleg, a globális IT és az IT-beszállítók között Időben történő információáramlás biztosítása az MTSL és a helyi egységek között A projektek koncepc...
    tegnap 15:44
  • Teszt hirdetés + lokáció
    máj. 09.
  • Részvétel a cég szoftveres fejlesztéseiben Webalkalmazás készítése Frontend programozás React-ban Felhasználói felületek dizájnolása, implementálása Bekapcsolódás az alkalmazások megtervezésébe, üzemeltetésébe Programok tesztelése, javítása Dokumentáció készítése...
    ma 14:20
  • Érdekel mennyit kereshetnél?
    Ismerd meg mások bérigényét!
    Mennyit kereshetnék?
  • Collaborate on the migration and automation of data analysis processes from Excel to Power BI Participate in report creation, contributing to their development and implementation Assist in monitoring the contact center's quality and performance, and analyze feedback on its perfor...
    ma 05:17
  • Első szintű IT Service Desk szolgáltatás nyújtása a cég munkavállalói részére; Irodai szoftvercsomag és segédprogramok telepítése, konfigurálása, karbantartása; Telefonos és helyszíni segítségnyújtás a felhasználók részére a hardver- és szoftvereszközök használatával kapcsolatban...
    tegnap 16:10
  • Teljeskörű fejlesztői feladatok ellátása - új funkciók fejlesztése, hibák javítása, unit tesztek írása és dokumentáció a csapat által alkalmazott agilis környezetben Egyeztetés a helyi IT csapatokkal és végfelhasználókkal a bevezetések támogatása és fejlesztési igények megismerés...
    tegnap 12:17
  • Számítógépek telepítése, újrahúzása Eszközmozgások adminisztrálása Migrációra jelentkező felhasználók menedzselése Felhasználók útbaigazítása, tájékoztatása az első belépéssel kapcsolatban
    tegnap 11:17
  • Drive the assigned Project activities Support technical staff Provide administration of Access, Request, Knowledge, Incident, Change and Budget Management Document mandatory information for tickets in ticketing tool Monitor open tickets and resolve them within prescribed Service...
    tegnap 10:14
  • Informatikus

    1135 Budapest, Béke utca 21-29.
    Gyártás informatikai folyamatainak biztosítása Saját fejlesztésű rendszerek integrálása Third-party rendszerek integrálása Windows/Linux rendszer üzemeltetés Irodai support (telefonon és személyesen)
    máj. 11.
  • Felhasználókkal/Ügyfelekkel való kapcsolattartás Hibabejelentések teljeskörű menedzselése (fogadás: telefonon/emailben, rögzítés ticketing rendszerben, delegálás, nyomon követés) Kapcsolattartás a társosztályokkal (L2 és L3 munkatársakkal, partnerekkel) Egyéb, a helpdesk munkájáb...
    máj. 11.
  • As a Customer Support Technician – Level 1 Agent – you will be the first contact of the customers – and you will have to  handle incoming phone calls, emails & end-user requests of the products Give accurate information to customers, who turn to you for technical or general help...
    máj. 11.
  • Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.
    máj. 11.
  • Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.
    máj. 11.
  • ügyfél e-mailek megválaszolása kötelező gépjármű-biztosítás témában sablonlevelek kiküldése
    máj. 10.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim