-
Support Engineer
5700 Gyula, Béke sugárút 14.
-
Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- A cég ügyfelei által beküldött hibajelentések megválaszolása és megoldása
- Gyors és hatékony problémamegoldás a hibajegy-kezelő rendszerben
- A reprodukált hibák továbbítása a fejlesztői csapatnak
- Folyamatos együttműködés a tesztelőkkel a hibák proaktív megoldása érdekében
Október 29.• Előre sorolva november 16. -
-
Technical Support Engineer
Hibrid • 2800 Tatabánya, Vigadó út 1.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
5-10 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok• Providing expert level technical product support, including instrument, software, and application troubleshooting • Managing internal and external customer inquiries about product features and capabilities • Performing diagnostics testing, enacting repairs, performing test and calibration...
Október 20.• Előre sorolva november 14. -
-
Technical Support Analyst - French Speaking
4002 Debrecen, Vezér utca 39.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Francia felsőfok
Főbb feladatok- Take ownership of customer issues and ensure they are resolved efficiently and effectively;
- Diagnose and troubleshoot hardware and software problems to identify appropriate solutions;
- Escalate unresolved issues to the appropriate internal teams, following standard procedures;
Október 22.• Előre sorolva november 15. -
-
Service desk munkatárs - Diákmunka
Budapest, XI. kerületNettó 2 005 - 2 175 Ft/óra bér
- Szakmai gyakorlat • Diákmunka • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokTelefonon, email-en és jegykezelő rendszerekben érkező kérések, bejelentések rögzítése számítógépen, ügyeletes értesítése bejelentések életciklusának nyomon követése, felhasználók felé történő folyamatos visszajelzés...
November 03. -
Service Desk munkatárs
Hibrid • 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Sport támogatás • Élet- és balesetbiztosítás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Headset • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
-
WINDOWS • VPN • ITIL • MS OFFICE • OPERÁCIÓS RENDSZEREK
Főbb feladatoka KELER Csoport felhasználóinak, valamint külső magyar, és nemzetközi ügyfeleinek támogatása e-mailen, telefonon, online bejelentő felületen keresztül magyar és angol nyelven...
November 17. -
-
8000 Székesfehérvár, Zsálya utca 2.
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
-
WINDOWS • LINUX
Főbb feladatok- Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben, első-, és másodszintű támogatás keretében
- Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére
Tegnap 10:59 -
-
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok • Holland középfok
-
IT SUPPORT
Főbb feladatok- Address and troubleshoot IT-related issues for clients, serving as the initial point of contact (Level 1 IT support).
- Manage user inquiries via various channels, including phone, email, and support tools.
November 07.• Előre sorolva november 17. -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Német felsőfok
-
IT SUPPORT
Főbb feladatok- Serve as the first point of contact for clients, providing Level 1 IT support and resolving their light technical issues
- Handle client requests through email, ticketing system and via phone
- Accurately document and log all calls and interactions in the ticketing system
November 13.• Előre sorolva 3 órája -
1033 Budapest, Ángel Sanz Briz út 13.
-
Mobiltelefon • Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db)
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
-
MS OFFICE • CRM • WINDOWS • OPERÁCIÓS RENDSZEREK • SQL • LINUX
Főbb feladatok- A hiteles, gyors és biztonságos e-ügyintézés megvalósításához az e-Szignó szolgáltatásunk nyújtásával kapcsolatos technikai support feladatok ellátása, úgymint a
- telefonon és írásban érkező bejelentések fogadása, rögzítése, megválaszolása,
Tegnap 15:44 -
-
IT support és ügyfélszolgálati munkatárs
1132 Budapest, Victor Hugo utca 18 22.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
-
IT SUPPORT • LINUX • DEBIAN • UBUNTU • DNS • CISCO
Főbb feladatok- az ügyfelek tájékoztatása, tanácsadás és segítségnyújtás a szolgáltatás használatában,
- telefonon vagy e-mailben érkező kérések, problémák, panaszok kezelése (domain, e-mail, tárhely és VPS szolgáltatások supportja),
November 11.• Előre sorolva november 17. -
IT Helpdesk munkatárs – német nyelvtudással
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- 1st level szintű dedikált ügyféltámogatási kérések önálló és professzionális kezelése német nyelven (telefonon és írásban)
- Kapcsolattartás az ügyfelek és a 2nd-Level támogatás között
- Hibajegyek létrehozása és nyomon követése
- Tudásbázisuk karbantartása és fejlesztése
Október 28. -
-
Cafeteria • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatokBe the first point in contact for internal customers of the KUKA Group, responding to their inquiries and technical issues in a timely and professional manner via tools, phone & email,provide exceptional technical support, troubleshoot and resolve issues efficiently,...
Október 27.• Előre sorolva november 14. -
-
Junior IT Support Specialist with German - Hybrid Work Model
Hibrid • 1095 Budapest, Soroksári út 44.
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Egészségbiztosítás • Sport támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Német felsőfok
-
IT SUPPORT • ACCESS
Főbb feladatok- Act as the initial point of contact for end users via phone and email.
- Diagnose basic technical issues and provide first-line resolutions.
- Create and categorize support tickets, ensuring correct priority levels.
- Escalate more complex incidents to specialized support teams.
November 17. -
-
Helpdesk munkatárs
6800 Hódmezővásárhely, Tulipán utca
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A szoftver felhasználóink telefonon érkező hívásainak segítőkész fogadása;
- Kéréseik, problémájuk telefonon történő megoldása, segítség nyújtás;
- Szakszerű tájékoztatás a megoldási lehetőségekről;
- A hívások, problémák pontos és követhető adminisztrációja;
Október 27.• Előre sorolva november 14. -
-
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Beérkező IT hibajegyek és szolgáltatáskérések kezelése (telefonon, e-mailben, jegykezelő rendszeren keresztül) SLA és KPI mutatók szerint
- Hibajegyek létrehozása, kategorizálása, megoldása és dokumentálása
November 13. -
-
IT Support
Hibrid • Gödöllő
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- A vállalat HELPDESK rendszerében rögzített hibák, kérések és feladatok megoldása és dokumentálása
- Felhasználók napi szintű informatikai támogatása (helyszíni és távoli segítségnyújtás) beleértve más országokban dolgozó kollégák támogatását is
November 11.• Előre sorolva november 17. -
Hibrid • 1037 Budapest, Montevideó utca 2c.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Felhasználóktól érkező IT problémák megoldása személyesen vagy távmenedzsment eszközökkel
- Beérkező incidensek L2 szintű megoldása, hibák okainak kiderítése
- Feladataid precíz dokumentálása ticketing rendszer használatával
- Az előre meghatározott rendszeres üzemeltetői feladatok elvégzése kliens oldalon
Tegnap 16:28 -
-
-
Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Cseh felsőfok
Főbb feladatok- Provide support on IT infrastructure related issues to customers.
- Analyze issues and requests and escalate unsolved cases to the appropriate IT team.
- Maintain end-to-end ownership of all incidents and service requests in scope of the Level 2 support team.
Október 22.• Előre sorolva november 16. -
-
Alkalmazás támogató munkatárs (helpdesk)
Hibrid • 1037 Budapest, Montevideó utca 16.
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Headset
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
-
SQL • MS OFFICE • Windows
Főbb feladatok- Szakszerű informatikai ügyféltámogatás telefonon, emailen és távmenedzsment eszközökkel
- Ügyfeleink számára szolgáltatásainkkal kapcsolatos technikai jellegű információk nyújtása
- Saját fejlesztésű alkalmazások támogatása L1 és L2 szinten
- Bejövő hívások és e-mailek fogadása és adminisztrálása
Október 22.• Előre sorolva november 15. -
-
-
Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Cseh felsőfok
Főbb feladatok- Troubleshoot IT related issues and handle customer requests.
- Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat.
- Support our top customers using your specific language skills.
Október 28.• Előre sorolva november 17. -
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It telecom support engineer technical analyst állás, munka
Értesítést kérek hasonló állásokról
1
2
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!