Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It support, helpdesk állások, munkák angol nyelvtudással
65 db találat
Szűrés
-
Partnereink informatikai támogatásának biztosítása Windows, Mac kliensek, perifériák üzemeltetése Windows és Linux szerverek üzemeltetése Munkaállomások, szerverek, hálózatok üzemeltetése Partnereink informatikai támogatásának biztosítása Azonnal megoldható informatikai hibák és...tegnap 16:25
-
Active directory adminisztráció, csoportházirendek, jogosultsági szerepkörök karbantartása és fejlesztése Nagyvállalati számítógépes hálózati infrastruktúra üzemeltetése, karbantartása és fejlesztése Munkaállomások üzembe helyezése, felügyelete és karbantartása Azure környezet ke...tegnap 16:10
-
Kulcsfontosságú szereplőként az üzleti igényeket lefordítod az IT nyelvére Alkalmazások működtetésének támogatása (meghatározott portfólión belül) Üzleti területekkel való együttműködés a követelmények meghatározásához Funkcionális és technikai specifikációk készítése Külsős besz...tegnap 15:40
-
The role in a nutshell is … As an IT Field Service Specialist, you will enjoy a partly independent role that emphasizes self-driven work while ensuring strict adherence to core IT rules, expectations, and Standard Operating Procedures (SOPs). You will be part of a multinational...tegnap 15:00
-
Végfelhasználóktól érkező IT feladatok megoldása személyesen vagy távmenedzsment eszközökkel Hardveres és szoftveres hibafeltárás Desktopok, laptopok, mobil telefonok kiadása, telepítése, visszavétele Kisebb videokonferenciák, Teams live eventek IT támogatása Feladatokhoz kapcsol...tegnap 13:55
-
Azonnali kezdéssel Windows kliens számítógépek és környezetük hibaelhárítása, üzemeltetése Windows beállítások kezelése (levelezés, nyomtatás, cégspecifikus igények) Kapcsolattartás ügyfelekkel és alkalmanként ügyfeleink külföldi kollégáival Helyi hálózati kábeles LAN és wifi hib...tegnap 11:03
-
Hívások, bejelentések fogadása, adminisztrációja a Service Desk rendszerben, CRM és ERP rendszerek napi használata (Salesforce/SAP) Felhasználói támogatás nyújtása (távoli-telefonon- emailban) Belső szervizzel való szoros közreműködés és információ továbbítás. Raktárkészlet kezel...máj. 24.
-
The 1 year Groww program (with a view of turning to a permanent specialist position after finishing the program) offers to fresh graduates a unique opportunity to your 1st career step in a stable leading multinational company with Budapest based HQ gaining work experience under p...máj. 24.
-
KOSTAL is currently professionalizing its international HR function, especially by digitalizing processes and strategically implementing IT support tools. Some parts of the HR systems are already fit for the future, other parts are currently under transformation and some parts st...máj. 24.
-
Ügyfeleinknél bevezetett, valamint a cég belső felhasználói által használt ITS szoftvermegoldások (OCR, hagyományos és AI alapú adatkinyerési megoldások, SharePoint alapú és egyedi fejlesztések, munkafolyamat támogató és egyéb rendszerek) felhasználói támogatása és tesztelése A r...máj. 24.
-
- napi működés során felmerülő IT-jellegű problémák megoldása - felhasználói fiókok és jogosultságok kezelése - szoftver-licenszek teljes körű menedzselése (nyilvántartás, bővítés, update, stb.) - a terület által használt IT eszközök teljes...máj. 24.
-
L2/ L3 System administration Support in Linux/Unix handling incident management, Change management, problem management, Service request. Experience in telecommunications /OSS Domain Experience in handling ticketing and communicating with multiple teams Troubleshooting complex Lin...máj. 24.
-
Now is the right time to start your service desk career with Unisys! Currently we do not have enough openings, but it is a great time for you to submit your application and we will get back to you once we have relevant open position for you! Our Customer Service team is critical...máj. 24.
-
Now is the right time to start your service desk career with Unisys! Here is a glimpse of your daily tasks: Troubleshooting, diagnosing and correcting IT related technical issues, utilizing your technical and customer service skills Providing guidance to the client through the ne...máj. 24.
-
A társaság számítógépes hálózatainak és a hozzájuk kapcsolódó számítógépes környezeteinek karbantartása és felügyelete, a számítógépes hardvert, rendszerszoftvert, alkalmazásszoftvert és valamennyi konfigurációt beleértve A felhasználók által jelzett problémák megoldása, a felhas...máj. 24.
-
Webes alkalmazások üzemeltetése, telepítése, karbantartása, adminisztrálása. Felmerülő hibák feltárása és elhárítása. Vonatkozó műszaki dokumentációk elkészítése, napra készen tartása. Komplex IT projektek szakmai támogatása.máj. 24.
-
L2/ L3 System administration Support in Linux/Unix handling incident management, Change management, problem management, Service request. Experience in telecommunications /OSS Domain Experience in handling ticketing and communicating with multiple teams Troubleshooting complex Lin...máj. 23.
-
Showing ownership and contributing to team’s target deliverables Proactively communicating assignment progress (status, challenges, success) to team members, supervisors, and stakeholders Organizing and combining data input from multiple sources to produce internal recurring and...máj. 23.
-
Handle end user calls and web queries in Czech/Slovakian and English Act as the first point of contact for the customer Precise administration Act as primary contact between customer and resolving group Keep the user informed, own and follow up ongoing casesmáj. 23.
-
Felhasználói bejelentések fogadása, incidensek kezelése, megoldása ticketing rendszerben (ServiceNow) Elsőszintű tájékoztatás és segítségnyújtás a munkatársak részére Felhasználói hozzáférések létrehozása, jogosultságkezelés Számítógépek, IT eszközök, mobiltelefonok telepítése, ü...máj. 23.