Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It support, helpdesk állások, munkák egyetemi végzettséggel
15 db találat
Szűrés
-
Támogatást nyújtasz Ügyfeleinknek a saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszerünk használatában Fogadod és kezeled a Felhasználóktól érkező hiba- és igénybejelentéseket, kiemelten kontrolling, pénzügyi és számviteli kérdések vonatkozásában Felhasználókat oktatsz, konzultációka...tegnap 17:06
-
A Codebase Kft., amely 20 éves szakmai múltra tekint vissza, a HR operációs szolgáltatások elismert szereplője, saját fejlesztésű szoftverszolgáltatásokkal és kapcsolódó ügyviteli megoldásokkal támogatja közép- és nagyvállalati ügyfeleit. Két fő termékünk, a béren kívüli juttatás...ápr. 25.
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat Support our top customers using your specific language skillsápr. 25.
-
SAP HCM modulban felmerülő problémák kezelése, Ticketek nyitása és nyomonkövetése, Lvl2-es szintű támogatás nyújtása, Dokumentálás, fejlesztőkkel való kapcsolattartás.ápr. 24.
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat Support our top customers using your specific language skillsápr. 24.
-
- Alkalmazás támogató gyakornok - Saját fejlesztésű rendszerek végfelhasználói és integrációs támogatása - Szakszerű informatikai ügyféltámogatás telefonon, emailen és távmenedzsment eszközökkel - Üzemeltetett alkalmazásaink technikai támogatása - Szoros együttműködés a fejlesztő...ápr. 24.
-
Support of internal customers (sales, accounting, after-sale service and security) providing troubleshooting and training on hardware and software functionalities. Understand current and future business goals and ongoing IT issues and suggest solutions to management. Ensure that...ápr. 23.
-
Polish Speaking Service Desk Analyst Level 1 (NT)
Legyen az első 5 jelentkező között!Budapest, XI. districtTroubleshoot IT related issues and handle customer requests Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat Support our top customers using your specific language skillsápr. 20. -
Senior Application Support/Devops Engineer (JT)
Legyen az első 5 jelentkező között!Budapest, XI. districtPart of the application production support team providing global coverage – follow the sun model Maintain the application availability/monitoring and providing the application related support Provide application access for the business stakeholders/users. Troubleshooting problems...ápr. 20. -
Senior Application Support Analyst L2/L3 ESB/ TIBCO (LJT)
Legyen az első 5 jelentkező között!BudapestL2/L3 Support for ESB /Tibco Applications which include handling incident management, change management, problem management, service request Monitor Tibco Application and Operating System proactively on a daily basis Evolve improvements within application scope Monitor and contro...ápr. 20. -
Első lépcsőben - számítógépek/mobiltelefonok konfigurálása, beüzemelése, - IT support feladatok (level 1), - kapcsolódó nyilvántartások, kimutatások vezetése, elkészítése, - kollégák támogatása, probléma elhárítás. Megfelelőség esetén később routerek, switchek, VLAN-ok, szerverek...ápr. 19.
-
Felhasználók eszközeinek (mobiltelefonok, tabletek, laptopok, belépőkártyák) kezelése: telepítése, kiadása/visszavétele/újratelepítése, adminisztrációja Windows felhasználók támogatása: MS Office felhasználók támogatása, közreműködés a hibaelhárításban Felhasználók jogosultságkez...ápr. 18.
-
Feladatok: - Olajminta tesztek teljes menedzselése - A kenőanyag adatbázis frissítése - A termékadatok karbantartása különböző rendszerekben - A Technical manager támogatása az új digitális szolgáltatásokban - A vevői hírlevél elkészítése - Fordítások rendelése és ellenőrzése - R...ápr. 16.
-
Drive the assigned Project activities Support technical staff Provide administration of Access, Request, Knowledge, Incident, Change and Budget Management Document mandatory information for tickets in ticketing tool Monitor open tickets and resolve them within prescribed Service...ápr. 12.
-
What awaits you? -Support the installation of the new technical cleanliness laboratory -Work on standards and work instructions for the product and also supplier parts -Will support the trainings concept -Will support the technical cleanliness Audits on side -Build up the network...ápr. 10.