Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It support, helpdesk állások, munkák 3-5 év tapasztalattal
32 db találat
Szűrés
-
Napi munkájában együttműködik a felhasználókkal és a fejlesztőkkel, a felmerülő hardver és szoftver problémák elhárításában Ügyviteli rendszerekből a felhasználók igénye szerinti riportok elkészítése Felhasználók informatikai jogosultsági igényeinek teljesítése Informatikai eszk...tegnap 22:05
-
KOSTAL is currently professionalizing its international HR function, especially by digitalizing processes and strategically implementing IT support tools. Some parts of the HR systems are already fit for the future, other parts are currently under transformation and some parts st...tegnap 17:30
-
Ügyfeleinknél bevezetett, valamint a cég belső felhasználói által használt ITS szoftvermegoldások (OCR, hagyományos és AI alapú adatkinyerési megoldások, SharePoint alapú és egyedi fejlesztések, munkafolyamat támogató és egyéb rendszerek) felhasználói támogatása és tesztelése A r...tegnap 17:20
-
IT szolgáltatást támogató munkatárs
Rugalmas - Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Komárom-Esztergom megye, Vas megye, Veszprém megyeadminisztratív feladatok ellátása, ügyfelek igényeinek felmérése, adminisztrálása, továbbítása, főként német nyelven szóban és/vagy írásban; dokumentumok kitöltése, aktualizálása; mellékletek, alátámasztó dokumentumok összeállítása; kimutatások, statisztikák készítése, adatszolgá...tegnap 14:45 -
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.máj. 11.
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.máj. 11.
-
Közreműködés programtesztelésben, bevezetési feladatokban HelpDesk rendszeren keresztül beérkező ügyfélproblémák kezelése, megoldása Fejlesztési igények továbbítása, menedzselése Helyszíni támogatás a partnereinknek Közreműködés oktatásban, oktatási anyagok elkészítésében...máj. 11.
-
Backend Support Specialist - 3rd level
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóMain tasks, roles and responsibilities: Incident processing (3rd Level) Platform services within defined KPIs > 99% (incl. Customer KPIs/contracts and reporting) Scalable services fully automated as infrastructure as code Reliable and cost driven monitoring of the platform inc...máj. 10. -
A beérkező hiba és kérésjegyek feldolgozása 24/7 műszakban dolgozó csapat részeként A feldolgozott jegyek ellenőrzése (backlog) Különböző riportok készítése a jegyekről illetve ezen jegyek szétosztása a Service Desk csoporton belül Jegyek feldolgozása a Service management rendsze...máj. 10.
-
magas szintű IT Helpdesk szolgáltatás nyújtása a cég munkavállalói részére; munkaállomások telepítése/kiadása/visszavétele/cseréje/felülvizsgálata/szervizelése és ezek adminisztrálása; rendszerhasználattal kapcsolatos felhasználói oktatások; nyomtatók – fénymásolók üzemeltetése,...máj. 10.
-
Offer 1st level support for Bosch users and/or Bosch business partners Identify, analyze, solve and document the errors and requests reported by the users Assure correctness and durability for the offered solutions Participate in the improvement of the KPI of customer service Sup...máj. 10.
-
L2 szintű támogatás biztosítása a létesítési és hibaelhárítási folyamatok megvalósításában, létesítési és hibaelhárítási feladatok kezelése, kapcsolattartás az ügyfelek IT szakértőivel, valamint közreműködő társosztályok szakembereivel, beszállítókkal, partnerekkel, (incidensekke...máj. 10.
-
bejelentések fogadása, kezelése és támogatórendszerben történő dokumentálása, a hibaelhárítás és igénykezelés menedzselése folyamatos munkarend vállalása mellett, kapcsolattartás az ügyfelek műszaki kapcsolattartóival, valamint a hibaelhárításban közreműködő társosztályok szakemb...máj. 10.
-
Elsőszintű támogatás nyújtása a helyi vállalati felhasználóknak szoftver-és hardverproblémák esetén Szoftver-, hardver- és mobileszközök, illetve az ezekhez kapcsolódó szolgáltatások biztosítása és adminisztrációja Felhasználói jogosultságok felügyelete, adminisztrációja Folyamat...máj. 10.
-
MBH Befektetési Bank befektetési szolgáltatási rendszereket érintő informatikai bau és projekt rendszerszervezői feladatok ellátása Együttműködés az üzleti igényeket megfogalmazó szakmai és támogató szakterületekkel, valamint a funkcionális és nem funkcionális követelményeket meg...máj. 10.
-
Responsibilities and duties: Communication with IT colleagues in Slovakia and with software operators Installation, assembly and maintenance of IT infrastructure equipment Responding in a timely manner to service issues and requests Providing technical support across the company...máj. 09.
-
Felmerülő IT hibák elemzése, megoldása, illetve továbbítása; Kapcsolattartás a specializálódott IT csapatokkal; Feladatok, problémabejelentések valamint igénylések precíz dokumentálása ticketing rendszer használatával; SLA idők menedzselése; Tudásbázis aktív építése; Rendszerdoku...máj. 09.
-
Kliens eszközök (PC, notebook tablet, mobil) folyamatos üzemeltetése, rendszer upgrade-ek, frissítések biztosítása; Microsoft operációs rendszerek adminisztrációja, konfigurálása, üzemeltetése (Win7, Win10); Végponti rendszerek Level1 és Level2 HelpDesk feladatok ellátása; MS Off...máj. 09.
-
Identify, classify and analyse root causes and solve incidents in the area of Company IT solutions according to the guarantees provided in the SLA (incident management process); diagnose problems based on the analysis of detected irregularities and manage the process of their sol...máj. 09.
-
Identify and analyze root cause and solve incidents in the area of business applications, Perform administrative activities for IT solutions, Co-operate with Suppliers with regard to the solution, Provide support for change management process, Perform deployment of releases for b...máj. 09.