Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It support, helpdesk állások, munkák 3-5 év tapasztalattal
8 db találat
Szűrés
-
Az üzleti követelmények elemzése informatikai szempontból és annak egyeztetése a szervezeti egységekkel Kapcsolattartás a felelős részleg, a globális IT és az IT-beszállítók között Időben történő információáramlás biztosítása az MTSL és a helyi egységek között A projektek koncepc...tegnap 15:44
-
Kulcsfontosságú szereplőként az üzleti igényeket lefordítod az IT nyelvére Alkalmazások működtetésének támogatása (meghatározott portfólión belül) Üzleti területekkel való együttműködés a követelmények meghatározásához Funkcionális és technikai specifikációk készítése Külsős besz...tegnap 15:37
-
KOSTAL is currently professionalizing its international HR function, especially by digitalizing processes and strategically implementing IT support tools. Some parts of the HR systems are already fit for the future, other parts are currently under transformation and some parts st...máj. 12.
-
Banki és energetikai alkalmazások manuális tesztelése Hibák feltárása, elemzése, dokumentálása Az elvégzett tesztelés dokumentálása, jegyzőkönyv készítése Ügyfelek támogatása, hibajegyek kezelése Folyamatos kommunikáció, szoros együttműködés a fejlesztő kollégákkal Csapatmunkában...máj. 11.
-
Backend Support Specialist - 3rd level
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóMain tasks, roles and responsibilities: Incident processing (3rd Level) Platform services within defined KPIs > 99% (incl. Customer KPIs/contracts and reporting) Scalable services fully automated as infrastructure as code Reliable and cost driven monitoring of the platform inc...máj. 10. -
Provide onsite IT support Provide onsite IT support to users in the area of both hardware and software with the aim of offering a fast and customer friendly service. Accept and register tickets Accept and register tickets in the Helpdesk System with the aim of following them up...máj. 10.
-
Identify, classify and analyse root causes and solve incidents in the area of Company IT solutions according to the guarantees provided in the SLA (incident management process); diagnose problems based on the analysis of detected irregularities and manage the process of their sol...máj. 09.
-
Ügyfeleink üzleti alkalmazásainak üzemeltetése Alkalmazásokkal kapcsolatos changek kezelése, Major upgrade-ek kezelése, új rendszerek, fejlesztések bevezetése, tesztelése Új release-ek publikálása, tesztelése Ritkább esetben eszkalált incidensek/requestek kezelése Fejlesztők támo...máj. 09.