Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It support, helpdesk állások, munkák
36 db találat
Szűrés
-
Adatközpontok fizikai és virtuális hálózatainak menedzselése, továbbfejlesztése. Partnereik hálózatainak tervezése, kialakítása, azok felügyelete, fejlesztése, migrációja. Felhőszolgáltatásunkban hosztolt tűzfal és hálózat biztonsági eszközök menedzselése és továbbfejlesztése Iro...máj. 28.
-
Responsibilities: Participation in first-line customer service activities. Performing simple tasks related to system administration (e.g. creating/deleting users, managing groups, M365, etc.) Support Graphisoft employees at HQ as well as globally. Provide active support to the IT...ma 16:19
-
Adatbázis-kezelés PHP szkriptnyelv használatával SQL lekérdezések végzése Táblázatkezelés Excel használatávalma 10:17
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skillstegnap 15:04
-
Collaborate on the migration and automation of data analysis processes from Excel to Power BI Participate in report creation, contributing to their development and implementation Assist in monitoring the contact center's quality and performance, and analyze feedback on its perfor...tegnap 05:20
-
Support of internal customers (sales, accounting, after-sale service and security) providing troubleshooting and training on hardware and software functionalities. Understand current and future business goals and ongoing IT issues and suggest solutions to management. Ensure that...máj. 28.
-
Execution of sales support processes in SAP and several systems Sell-out and Stock compensation management Order and Delivery Management Creation of regular reports Dispute managementmáj. 28.
-
Számítógépek telepítése, újra húzása Eszközmozgások adminisztrálása Migrációra jelentkező felhasználók menedzselése Felhasználók útbaigazítása, tájékoztatása az első belépéssel kapcsolatbanmáj. 28.
-
hazai KKV ügyfelek informatikai rendszereinek üzemeltetése; napi rendszergazdai teendők ellátása; felhasználók napi gondjainak a kezelése telefon és email alapján; rendszeres IT üzemeltetési és karbantartási feladatok végrehajtása; üzemeltetési és műszaki dokumentációk folyamatos...máj. 28.
-
Ügyféltámogatás, hibakezelés Rendszerdokumentációk készítésemáj. 27.
-
Egyedi fejlesztésű üzleti alkalmazások tesztelési feladatainak ellátása (funkcionális, integrációs és end-to-end tesztelés) Részvétel tesztforgatókönyv elkészítésében Manuális tesztelési feladatok ellátása, teszteredmény dokumentálása Hibák dokumentálása, javítás visszatesztelése...máj. 27.
-
Adatszolgáltatási feladatokban való aktív részvétel Hiteltörténeti kimutatások elkészítése Besegítés audit riportok készítésébe Tartozások és kimutatások készítése Operációs feladatok elvégzésemáj. 27.
-
IT desktop support feladatok ellátása; Új felhasználók informatikai eszközeinek előkészítése, üzembe helyezése, ill. kilépő felhasználók esetében azok visszavétele és dokumentálása; Felhasználók IT problémáinak elhárítása; Hardver és szoftver karbantartás; IT eszközök leltározása...máj. 26.
-
Bei karriere tutor überrnimmst du folgende Aufgaben: - Als IT-Helpdesk-Mitarbeiter/in betreust du unsere internen Mitarbeiter und Teilnehmer. - Zusammen mit deinem Team bist du verantwortlich für die Entwicklung und Qualitätssicherung unserer Architekturen, Prozesse, und Tech St...máj. 26.
-
informatikai infrastruktúra üzemeltetésével, fizikai és virtuális szerverek, aktív/passzív hálózati eszközök rendelkezésre állásával kapcsolatos feladatok ellátása rendszeres ellenőrzési feladatok (monitorozás) ellátása felhasználói hozzáférések adminisztrációja felhasználói támo...máj. 24.
-
Banki és energetikai alkalmazások manuális tesztelése Hibák feltárása, elemzése, dokumentálása Az elvégzett tesztelés dokumentálása, jegyzőkönyv készítése Ügyfelek támogatása, hibajegyek kezelése Folyamatos kommunikáció, szoros együttműködés a fejlesztő kollégákkal Csapatmunkában...máj. 24.
-
L2/ L3 System administration Support in Linux/Unix handling incident management, Change management, problem management, Service request. Experience in telecommunications /OSS Domain Experience in handling ticketing and communicating with multiple teams Troubleshooting complex Lin...máj. 23.
-
Showing ownership and contributing to team’s target deliverables Proactively communicating assignment progress (status, challenges, success) to team members, supervisors, and stakeholders Organizing and combining data input from multiple sources to produce internal recurring and...máj. 23.
-
French Speaking Service Desk Analyst - L1 (NT)
Legyen az első 5 jelentkező között!Budapest, XI. districtTroubleshoot IT related issues and handle customer requests Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat Support our top customers using your specific language skillsmáj. 22. -
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.máj. 22.
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat Support our top customers using your specific language skillsmáj. 22.