Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It support, helpdesk állások, munkák angol nyelvtudással
56 db találat
Szűrés
-
Banki, biztosítási projekteken való részvétel Web alapú megoldások fejlesztése és karbantartása Frontend és backend fejlesztése Felelősségvállalás a szoftver megvalósításáért és minőségéért Részvétel agilis szoftverfejlesztői csapatmunkában Együttműködés, napi kommunikáció külföl...tegnap 09:30
-
gyártó vállalat napi szintű munkavédelmi és környezetvédelmi szaktevékenységeinek végzése a vállalat környezetvédelmi valamint munkahelyi egészségvédelmi és biztonsági irányítási rendszereinek működtetése, fenntartása és folyamatos fejlesztése az irányítási rendszerekkel kapcsola...tegnap 09:30
-
A Codebase Kft., amely 20 éves szakmai múltra tekint vissza, a HR operációs szolgáltatások elismert szereplője, saját fejlesztésű szoftverszolgáltatásokkal és kapcsolódó ügyviteli megoldásokkal támogatja közép- és nagyvállalati ügyfeleit. Két fő termékünk, a béren kívüli juttatás...tegnap 18:29
-
Ügyfeleink informatikai rendszerének üzemeltetése Helyszíni, és távoli segítségnyújtás ügyfeleink részére hardver- és szoftvereszközök használatával kapcsolatban MS Windows alapú számítógépek, irodai alkalmazások telepítése, beállítása Felhasználói fiókok és jogosultságok kezelés...tegnap 16:36
-
IT és technikai infrastruktúra támogatás Alap szintű funkcionális és technikai specifikációk készítése Külső beszállítókkal való kapcsolattartás IT eszközleltár naprakészen tartása Első szintű hibaelhárítás Infrastruktúrát érintő változások kezelése Tudásbázis frissen tartása Pro...tegnap 15:08
-
számítógépek telepítése, hibakeresés hálózati végpontok bekötése nyomtatók kezelése (tonercsere, konfigurálás) felhasználók támogatása alkalmazások telepítése Ticketing rendszer kezelése felhasználó managementtegnap 14:53
-
Első szintű IT Service Desk szolgáltatás nyújtása a cég munkavállalói részére; Irodai szoftvercsomag és segédprogramok telepítése, konfigurálása, karbantartása; Telefonos és helyszíni segítségnyújtás a felhasználók részére a hardver- és szoftvereszközök használatával kapcsolatban...tegnap 16:10
-
A cég által fejlesztett rendszerek működésének teljeskörü elsajátítása Támogatás nyújtása a rendszerek használatában, telepítésében, hibajavításában magyar és angol nyelven Saját fejlesztésű kasszafelügyeleti rendszerek telepítése, rendszerek konfigurálása hardveres és szoftveres...tegnap 12:55
-
Budapesti helyszínre, hazai piacra készített szoftverszolgáltatás felhasználói támogatásához munkatársat keresünk Helpdesk munkatárs pozícióba Milyen feladatokra számíthatsz nálunk? Szereped lesz a bejelentések fogadásában és adminisztrációjában a ticketing rendszerben Részt váll...tegnap 11:42
-
Logisztikai központunkban dolgozó munkatársak közvetlen IT támogatása Munkaidőn kívüli felhasználó támogatás készenléti rendszerben Hardver, szoftver, alkalmazás szintű napi feladatok megoldása SAP/WMS rendszer működésének támogatása, fejlesztésekben, tesztelésben való részv...tegnap 10:00
-
Legújabb raktárunk támogatása A WMS (S4 Hana SAP) nyilvántartása és kezelése A raktárrendszer és a támogatói folyamatok felügyelete A felhasználói rendszerhibák(ügyfél/operátor) megoldása EDI kezelése és vezérlése Rendszerváltozások tesztelésének és bevezetésének segítése Rendsze...ápr. 24.
-
A rendszer működésének biztosítása, továbbfejlesztése Új hardverek üzembe helyezése és telepítések megvalósítása, frissítése Szerverek adminisztrációja Window operációs rendszerrel Active Directory, VMware és egyéb szerverszolgáltatások adminisztrációja Kliens-szerver alkalmazáso...ápr. 24.
-
IT projektjeink vezetése és irányítása kezdeti tervezéstől a végrehajtásig Aktív részvétel a vállalati projektszemlélet meghonosításában, projektportfólió menedzsmentjében Projektcsapatok vezetése és támogatása, a hatékony együttműködés biztosítása Folyamatos tájékoztatás az érde...ápr. 24.
-
Kiemelt ügyfelünk, a Wizz Air felhasználói és desktop környezetének operatív támogatása Jogosultságok kezelése Belépési és kilépési procedúrák végrehajtása Licenszek kezelése Elektronikus jogosultságkezelő rendszer üzemeltetésében való aktív részvétel Napi szintű kapcsolattartás...ápr. 24.
-
Eset-, illetve hibajegy kezelés. Teljeskörű, funkcionális támogatás biztosítása a beérkező igényeknek megfelelően. Megoldásnyújtás a csapat által támogatott (Blackline, SAP Concur, Khalix/Longview stb.), és egyéb alkalmazásokkal kapcsolatban. A meglévő szolgáltatások, rendszerek,...ápr. 24.
-
Informatikai eszközök üzemeltetetése, karbantartása Hibajegyek feldolgozása, beérkező problémák megoldása, szükség esetén továbbítása a következő támogatási szintre Projekt feladatok elvégzése, priorizálása, végrehajtás koordinálása és monitorozása Bevezetésre kerülő programok te...ápr. 23.
-
A Foxpost által használt szoftverek működőképességének és használatának támogatása A (belső és külső) ügyfelek és az üzemeltetés/fejlesztés közötti kommunikáció biztosítása és végrehajtása Aktív részvétel a futó projektekben, tesztelésben Informatikai eszközök megrendelésének elő...ápr. 23.
-
Belső felhasználók támogatása technikai kérdésekben angol és magyar nyelven Szoftveres és hardveres incidensek kezelése, megoldása, adminisztrálása ticketing rendszer használatával Felhasználói változáskérelmek kezelése Operatív tevékenységek kezelése (patch management) IT infras...ápr. 23.
-
Gyártás informatikai folyamatainak biztosítása Saját fejlesztésű rendszerek integrálása Third-party rendszerek integrálása Windows/Linux rendszer üzemeltetés Irodai support (telefonon és személyesen)ápr. 23.
-
IT application operation Growwwer (Retail related applications)
Budapest, XI. district, Dombóvári út 28.Providing the IT operational services of MOL IT and Digital GBS Hungary Kft (subsidiary of MOLgroup). In accordance with the provisions of the IT Strategy, in the quality and in accordance with the conditions undertaken in the IT Services Catalogue in the field of applications be...ápr. 23. -
Felhasználókkal/Ügyfelekkel való kapcsolattartás Hibabejelentések teljeskörű menedzselése (fogadás: telefonon/emailben, rögzítés ticketing rendszerben, delegálás, nyomon követés) Kapcsolattartás a társosztályokkal (L2 és L3 munkatársakkal, partnerekkel) Egyéb, a helpdesk munkájáb...ápr. 23.
-
L2/ L3 System administration Support in Linux/Unix handling incident management, Change management, problem management, Service request. Experience in telecommunications /OSS Domain Experience in handling ticketing and communicating with multiple teams Troubleshooting complex Lin...ápr. 23.