Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

It support, helpdesk állások, munkák 1-3 év tapasztalattal

65 db találat
Szűrés
  • Product Specialist

    Budapest,IX. kerület, Czuczor utca 2.
    You need to collaborate with multiple key stakeholders in the company, from marketing or legal teams to our management to collect and clarify product requirements You conduct user tests and user research to better understand the pain points and product needs of our thousands of c...
    máj. 20.
  • DevOps Engineering: Austrian, German government orders, banking and insurance projects, larger orders Usage of Cloud-based technologies Usage of Tech stack listed below (Docker, Kubernetes, Terraform, CI/CD, SQL, etc.)
    tegnap 10:16
  • Hívások, bejelentések fogadása, adminisztrációja a Service Desk rendszerben, CRM és ERP rendszerek napi használata (Salesforce/SAP) Felhasználói támogatás nyújtása (távoli-telefonon- emailban) Belső szervizzel való szoros közreműködés és információ továbbítás. Raktárkészlet kezel...
    tegnap 21:45
  • Als Dispatcher klassifizierst du User-Anfragen und teilst diese deinen Kolleg*innen zu  Du arbeitest täglich mit Microsoft Technologien (Windows Server, AD, Office 365, Exchange, PowerShell, usw.)  Du hilfst beim Onboarding neuer Teammitglieder Als Dispatcher glänzt du sowohl mit...
    tegnap 14:30
  • IT Supporter (w/m/d) - Slowakisch

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Rugalmas - Budapest
    Als 1st Level Support nimmst du technische User*innenanfragen telefonisch oder schriftlich entgegen Fokus liegt auf Microsoft Technology (Windows Server, Active Directory, Office 365, Exchange, Powershell etc.) Du agierst als Schnittstelle zwischen den Kund*innen und dem 2nd Leve...
    tegnap 13:50
  • Beérkező, IT jellegű problémák, kérések kezelése, gyors megoldása Kapcsolattartás az ügyfelekkel és a szakértői csapattal online és telefonon egyaránt Hibaelhárítás a hardver/szoftverproblémák esetén, a kiváltó okok megtalálása és hatékony megoldás nyújtása Részletes tájékoztatás...
    tegnap 13:45
  • IT Engineer

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Budapest
    Manage customer service requests from Europe/Middle East/Africa Troubleshooting hardware/software issues, identifying root cause and providing effective resolution within SLA. Provide detailed information on IT product configuration and upgrades Operate and maintain a professiona...
    tegnap 13:45
  • Du nimmst 1st Level IT Support-Anfragen selbständig und professionell entgegen Diese Anliegen löst du telefonisch und schriftlich Du agierst als Schnittstelle zwischen den Kund*innen und dem 2nd Level Support  Du erstellst und kontrollierst Störungstickets Du pflegst unsere Wisse...
    tegnap 13:15
  • A társaság számítógépes hálózatainak és a hozzájuk kapcsolódó számítógépes környezeteinek karbantartása és felügyelete, a számítógépes hardvert, rendszerszoftvert, alkalmazásszoftvert és valamennyi konfigurációt beleértve A felhasználók által jelzett problémák megoldása, a felhas...
    tegnap 11:35
  • Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...
    tegnap 10:15
  • Informatikai berendezések szervizelése A felhasználók zavartalan hozzáférésének biztosítása a vállalat informatikai szolgáltatásaihoz Incidensek kezelése a vállalat IT Service Management rendszerében Helyi és külső ügyfelek támogatása és technikai tanácsadás nyújtása számukra Az...
    máj. 29.
  • Részvétel az IoT termékek gyártásában: Firmware feltöltése az eszközökre, eszközök tesztelése, konfigurálása, eszközök regisztrációja a szerveren Eszközgyártási dokumentáció frissítése szériaszámokkal, azonosítókkal Meglévő dokumentáció mentén IoT felület képernyőképeinek beállít...
    máj. 29.
  • Azonnali kezdéssel Windows kliens számítógépek és környezetük hibaelhárítása, üzemeltetése Windows beállítások kezelése (levelezés, nyomtatás, cégspecifikus igények) Kapcsolattartás ügyfelekkel és alkalmanként ügyfeleink külföldi kollégáival Helyi hálózati kábeles LAN és wifi hib...
    máj. 29.
  • Kapcsolattartás a felhasználókkal, ügyfelekkel, első szintű technikai támogatásuk Hibabejelentések kezelése, informatikai problémák megoldása Dokumentációk előállítása és kezelése Több műszakos munkarend
    máj. 29.
  • Felhasználói bejelentések fogadása, incidensek kezelése, megoldása ticketing rendszerben (ServiceNow) Elsőszintű tájékoztatás és segítségnyújtás a munkatársak részére Felhasználói hozzáférések létrehozása, jogosultságkezelés Számítógépek, IT eszközök, mobiltelefonok telepítése, ü...
    máj. 29.
  • Role Outline Working within one of the organisation’s campaigns the successful candidate will be responsible for providing comprehensive Voice and Email support to its Customers. This will range from offering end user support to co-ordination with vendor, client problem managemen...
    máj. 29.
  • Working as first line of IT support for the end users working in the office and remotely to help them with solving existing problems or requests comming into IT Have a hands-on experience in servicing and maintaining computer hardware, such as Dell laptops, and peripheral devices...
    máj. 28.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim