Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Irodavezető állások, munkák Budapesten

23 db találat
Szűrés
  • Mélyépítésben jártas jelentkezőket keresünk építőipari területre mélyépítési, injektálási feladatokra. Betanított munkás kollégánk feladata minden hétköznap reggel pontosan megjelenni telephelyünkön, ahonnan kivitelező csapataink az adott napra ütemezett kivitelezés helyszínére u...
    máj. 13.
  • Napelemes rendszerek villamos bekötési feladatainak elvégzése Lakáselosztók átalakítása, korszerűsítése A kivitelezéshez kapcsolódó anyagbeszerzések leadása raktár felé A kivitelezéshez kapcsolódó, villanyszerelő által kitöltendő iratok, dokumentumok és saját raktárkészlet kezelé...
    máj. 11.
  • Irodavezető

    1117 Budapest, Budafoki út 62.
    Ügyvezetői asszisztencia: utazások/találkozók szervezése, átirányított hívások kezelése, találkozókon asszisztencia nyújtása Telefonkezelés és postaügyintézés Pályázati anyagok előkészítése Ajánlatok előkészítésében való részvétel, ideértve az árajánlatokhoz szükséges céges dokum...
    tegnap 18:55
  • a cégvezető/pénzügyi vezető munkájának segítése (pl. megbeszélések, találkozók szervezése), irodai készletek (irodaszer, tisztítószer, víz, tea, kávé, stb.) nyilvántartása, beszerzése/rendelése, az irodai tárgyi eszközök nyilvántartása, a bejövő/kimenő posta adminisztrációja, ikt...
    tegnap 09:20
  • Érdekel mennyit kereshetnél?
    Ismerd meg mások bérigényét!
    Mennyit kereshetnék?
  • - kapcsolattartás a Szövetség tagjaival, partnerszervezetekkel, hatóságokkal, - bejövő/kimenő számlák kezelése, - számviteli bizonylatok kezelése, - Fiata okmányok kiadása, - iroda működtetése.
    máj. 14.
  • Irodavezető

    1225 Budapest, Angeli utca 68.
    általános adminisztráció, ügyintézés, postázás, irodaszerek beszerzése, az iroda működésének fenntartása, irodarend ellenőrzése, munkaidő és szabadság nyilvántartása, új belépők/kilépők adminisztrációja, bejövő számlák kezelése, iktatása, nyilvántartások kezelése, szerződése...
    máj. 14.
  • Office Manager (m/f)

    1118 Budapest, Gombocz Zoltán utca
    Organisation and management of administrative offline & online documentation Coordination of daily administration and office tasks Organization of business trips Management and maintenance of personnel documentation, including GDPR Management and maintenance of booking documents...
    máj. 14.
  • Kimenő számlák kiállítása, rendelések leadása az anyacég felé Dokumentumkezelés - hivatalos dokumentumok befogadása, nyilvántartása, rendszerezése papír alapon és elektronikusan Bejövő számlák rendszerezése, utalásra előkészítése, befizetések nyilvántartása Elszámolások, kimuta...
    máj. 14.
  • Irodavezető

    1121 Budapest, Konkoly-Thege Miklós út 29-33.
    irodai munkafolyamatok és adminisztráció hatékony koordinálása és irányítása; vezetők munkájának adminisztratív támogatása; irodai asszisztens munkájának koordinálása; telefonhívások fogadása, üzleti levelezés kezelése; kapcsolattartás a megrendelőkkel és az alvállalkozókkal; sze...
    máj. 13.
  • Gondoskodsz az irodai környezet biztonságos és kulturált megjelenésének megtartásáról Kapcsolatot tartasz a beszerzőkkel, karbantartókkal, szolgáltatókkal Gondoskodsz a tárgyi eszközök beszerzéséről (munkaeszközök, irodaszer, irodai ellátmány, takarítószer, stb.), kiadásáról, vis...
    máj. 13.
  • Olyan munkatársat keresünk, aki képes rá, hogy elvégezze a napi adminisztratív és rutin feladatokat (iktatás, postai ügyintézés, csomagkezelés, futárok intézése, vendégek és ügyfelek fogadása, frissítők bekészítése, belső ételrendelések ügyintézése és az irodai rend fenntartása),...
    máj. 13.
  • - Az iroda mindennapi működéséhez kapcsolódó operatív feladatok ellátása (irodaüzemeltetéshez kapcsolódó szolgáltatókkal való kapcsolattartás, irodai beszerzési feladatok) - Postai, futárszolgálati ügyintézés - Pénzügyi folyamatok kezelése (bejövő számlák rögzítése a vállalatirán...
    máj. 12.
  • Irodavazető

    1113 Budapest, Daróczi út
    Az Irodavezető célja, hogy biztosítsa a vállalat napi adminisztrációs, szervezési és irodai feladatainak hatékony és zökkenőmentes működését, valamint támogassa a vállalat munkatársait és vezetőit. A  szabadságok nyilvántartása,  bejövő számlák kezelése, iktatása, nyilvántartások...
    máj. 12.
  • Használt és új építésű ingatlan értékesítésével foglalkozó csapat toborzása, szakmai vezetése Folyamatos részvétel szakmai képzéseken Riportok készítése
    máj. 11.
  • a szálláshely teljes körű üzemeltetése, koordinálása, KÖZMŰVEK ügyintézése a szálláshely munkavállalóinak irányítása, ellenőrzése a szálláshely tevékenységének optimalizálása, a hatékonyság növelése a Bérlőkkel való kapcsolattartás, információ-csere a cégcsopo...
    máj. 11.
  • Szeretnénk megtalálni ügyvezetőnk jobb kezét és a Lurdy Irodaházban található irodánk lelkét. Reméljük, Te leszel az, aki napi 6 órában segít nekünk mindezekben! Mikben tudsz nekünk segíteni?: Ügyvezetői asszisztencia és naptárkezelés: vezető munkaprogramjának megszervezése, küls...
    máj. 11.
  • Könyvelő irodába irodavezetőt keresünk ,több éves gyakorlattal , és mérlegképes végzettséggel rendelkezőt várunk.
    máj. 10.
  • Derűt és vidámságot sugárzol? Proaktív vagy, pörgős és szeretsz irányítani? Nálunk a helyed! Hosszú távra, napi 8 órás munkaviszonyra keressük azt az irodavezető kollégánkat, aki átlát, koordinál és kedvesen gondoskodik arról, hogy munkatársaink napja gördülékenyen teljen. Téged...
    máj. 10.
  • ügymenethez tartozó adminisztrációs, adatrögzítési, nyilvántartási feladatok ellátása, munkatársak munkájának adminisztrációs támogatása, kapcsolattartás könyveléssel, ügyfelekkel, szerződések adminisztratív kezelése (előkészítés, postázás, iktatás), a cégünk működéséhez kapcsoló...
    máj. 10.
  • Az Irodavezető célja, hogy biztosítsa a vállalat napi adminisztrációs, szervezési és irodai feladatainak hatékony és zökkenőmentes működését, valamint támogassa a vállalat munkatársait és vezetőit. Az iroda napi működésének koordinálása és felügyelete. A munkatársak és vezetők tá...
    máj. 10.
  • A Te munkaköröd két részből áll: 1. Projekt asszisztens: az ingatlanok adásvételével és a felújításával foglalkozó projekt koordinátor támogatása az adminisztrációban birtokba adási és vételi protokollok követése a projekt koordinátor irányítása alatt közüzemi szolgáltatóknál mér...
    máj. 09.
  • Kapcsolat kialakítása és folyamatos ápolása a leendő és meglévő ügyfeleiddel; Új és használt ingatlanok értékesítése ügyfeleid igényei szerint; Az értékesítési folyamat teljeskörű lebonyolítása; Az irodában dolgozó értékesítők folyamatainak támogatása; Irodai adminisztrációs fela...
    máj. 06.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim