-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német felsőfok
Főbb feladatokOffice Management: Ensure the smooth day-to-day running of our Hamburg office, including supplies, equipment and meeting rooms. Be the go-to person for all things operational — from facility management to IT coordination....
November 14. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Calendar management, meeting coordination and preparation
- Travel plan management and coordination
- Daily administrative tasks e.g. invoice management In SAP and personal support of VP
- Operational interface to direct reports regarding expenses, vacation, budget management, to-do's, tasks etc.
November 14. -
Facility Assistant (m/w/d)
Németország
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Assist in coordinating daily facility operations — maintenance, inspections, and repairs.
- Support communication and coordination with service providers and contractors leveraging AI as your to go to.
- Monitor work orders and update maintenance systems.
November 13. -
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Be the first point of contact in our brand-new office entrance at “HanSafran," creating a welcoming atmosphere for our visitors, business partners and employees.
- Keep communication flowing by managing and directing calls, emails and correspondence with ease and professionalism.
November 12. -
-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Ensuring the day-to-day operations of the office premises and a smooth, professional and welcoming environment.
- Act as a key point of contact for stakeholders, colleagues, visitors, and external partners.
- Organize and coordinate community-building events, internal communications and team experiences.
November 11. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatokServe as the first point of contact for visitors, employees, service providers, and suppliers, ensuring a professional and welcoming office environment....
November 10. -
Office Assistant
Svájc
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol anyanyelvi szint • Német anyanyelvi szint
Főbb feladatok- Provide administrative support to the Executive Assistant
- Assist with documentation and correspondence related to export controls and sanctions compliance
- Maintain and organize physical and digital files, including contracts, certificates, and regulatory documents
November 07. -
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bejövő számlák iktatása Excel táblázatba
- Kimenő számlák készítése
- Rendelések leadása
- Termelési lapok összeírása
- Egyéb adminisztratív feladatok, telefonok
November 06. -
Irodavezető
1138 Budapest, Tomori utca 32.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Az iroda mindennapi működésének gördülékeny biztosítása, az adminisztratív folyamatok zökkenőmentes működtetése
- Irodai eszközök, készletek, szerződések és szolgáltatók kezelése (pl. takarítás, karbantartás, irodaszerek, IT eszközök)
November 04. -
Office Manager (f/m/x)
Németország
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Oversee the day-to-day operations of the office, keeping the office environment organized, well-stocked, and set up for productive, enjoyable work.
- Manage relationships and contracts with vendors and service providers (cleaning, maintenance etc.), tracking invoices and budgets with Finance.
Október 31. -
Irodai asszisztens
Budapest
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokIroda üzemeltetésével kapcsolatos teendők ellátása Vendégek fogadása, ellátása Naptárak kezelése, találkozók szervezése a vezetők számára A cég működéséhez szükséges munka-, és egyéb eszközök beszerzése Bejövő/kimenő dokumentumok iktatása, scannelés, fénymásolás Számlázáshoz kapcsolódó...
Október 28. -
Assistant - Facility Management and Internal Services (all genders)
Távmunka / Remote
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatokAs a proactive and service-minded INTERNAL SERVICES ASSISTANT, you'll be an essential part of our Office Operations Team and report directly to the Client Experience & Event Manager. In this role, you'll help ensure that our Berlin office runs smoothly and provides an outstanding experience for...
Október 28. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német középfok
Főbb feladatok- As HR Admin & Office Manager, you will play a key role in the daily operations of our business. You'll handle a wide range of responsibilities across HR, payroll, and office administration, and provide professional support to our sales team.
- In this role, you will:
Október 23.
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Junior python developer állás, munka
Értesítést kérek hasonló állásokról
1
2
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!