-
Irodavezető
1093 Budapest, Czuczor utca 2-10.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Laptop • Workstation • Windows • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- teljesállású irodavezetővel történő napi szintű együttműködés, helyettesítés;
- az iroda napi működési feladatainak menedzselése;
Október 29.• Előre sorolva tegnap 15:50 -
-
Titkárságvezető
2040 Budaörs, Rubik Ernő utca
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Desktop PC • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- A vezető közvetlen munkáját segítő írásbeli dokumentumok előállítása, szerkesztése
- Írásbeli kapcsolattartást szolgáló levelek, egyéb belső szervezeti iratok előkészítése
- Emlékeztető, jegyzőkönyv készítés, menedzsment feladatlista menedzselés
- Iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása
November 06.• Előre sorolva tegnap 00:01 -
-
Vezetői asszisztens / Irodavezető
Hibrid • 1117 Budapest, Budafoki út 111.Br. 500e - 650e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- A vezető napi munkájának támogatása, időbeosztásának, találkozóinak és feladatainak koordinálása
- Adminisztratív és irodai folyamatok kezelése (számlák rendszerezése, szerződések, dokumentumok előkészítése)
- A cég kontrolling rendszerének naprakészen tartása, adatok és riportok frissítése
November 17. -
Irodai koordinátor
Budapest, XI. kerület
-
Cafeteria
- Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Az iroda napi működésének támogatása, bejövő hívások és küldemények kezelése,
- Adminisztratív segítségnyújtás a vezetők és kollégák számára,
- Beszerzések, karbantartási ügyek és szolgáltatói kapcsolatok koordinálása,
- Találkozók, utazások és belső események szervezése,
November 04.• Előre sorolva november 16. -
-
Titkársági asszisztens (Határozott idő)
Hibrid • Budapest
-
Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Titkársági és adminisztratív feladatok ellátása
- A vezető munkájának teljes körű támogatása
- A vezető naptárának kezelése, naptár meghívók szervezése
- Általános és személyes asszisztencia
- Kapcsolattartás a szervezeti egységekkel, az ehhez kapcsolódó adminisztráció ellátása, határidők nyomon követése
November 10.• Előre sorolva november 16. -
-
Irodavezető
NyíracsádNettó 500e - 2,0M Ft havi bér
-
Céges autó • Mobiltelefon • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- az adminisztratív terület irányítása, szervezése,
- az adminisztratív tevékenységekhez szükséges folyamatok kialakítása, illetve optimalizálása,
- az adminisztratív feladatok szükség szerinti kialakítása, megszervezése, illetve optimalizálása,
Október 28.• Előre sorolva november 15. -
-
Office manager
2220 Vecsés, Vigyázó Ferenc utca 4.
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Desktop PC • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Román középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- számlázás: számlák kiállítása, bejövő számlák ellenőrzése, rögzítése, - banki tranzakciók előkészítése, nyomonkövetése, ellenőrzése - könyveléssel és könyvvizsgálattal történő együttműködés - bérszámfejtés előkészítése, együttmüködés a bérszámfejtő partnerrel - jelentések, kimutatások készítése...
Október 21.• Előre sorolva november 14. -
-
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Tanulmányi iroda szakmai és operatív irányítása, a munkatársak tevékenységének koordinálása
- Hallgatói ügyfélszolgálat működésének szervezése és felügyelete
- Tanulmányi ügyvitelhez kapcsolódó napi adminisztratív folyamatok irányítása és ellenőrzése
Október 28. -
-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Managing and drafting correspondence with external partners, including confidential information
- Planning, preparing and following up on meetings and projects
- Organising and managing staff travel schedules including meetings at conferences
- Preparing agendas for and taking minutes of management meetings
November 17. -
Executive Assistant (m/w/d) to Managing Directors
Hibrid • München
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német középfok
Főbb feladatokCalendar and time management for the Managing Directors team is part of your daily activities, including organization of internal and external meetings, travel arrangements and creation of related expense reports...
Október 20.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!