Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Irodavezető állások, munkák középiskolai végzettséggel

37 db találat
Szűrés
  • Irodai működés biztosítása (készletek ellenőrzése, rendelés-összekészítés, közösségi területek rendben tartása) Telefonok kezelése, postai ügyintézés Adminisztrációs feladatok ellátása Logisztikai feladatok szervezése és koordinálása Adatrögzítés, iktatás Munkatársak munkájának t...
    máj. 29.
  • Szakács

    1051 Budapest, Zrínyi utca 16.
    Szakácsot keresünk akár azonnali kezdéssel, belvárosi Tapas Bárba.
    máj. 26.
  • Logisztikai-irodai asszisztens

    1025 Budapest, Szépvölgyi út 146.
    Logisztikai csoport munkájának segítése, rendelések leadása (angol nyelven) Árlisták frissítése Projektregisztrációk, ajánlatok kérése Rendelések előtti minél kedvezőbb áralkuk bonyolítása Beszerzések teljes körű intézése (rendelések leadása, nyomon követése, visszaigazolások bek...
    tegnap 14:17
  • Ügyfélkérdések és -problémák kezelése, ügyfelekkel való kapcsolattartás, Webshop és weboldal-tartalmak kezelése (Magento) Negyedéves jogdíjszámítások elkészítése, számlák kezelése Kapcsolattartás a könyvelőkkel, az olasz kontrollerel, a nyomdával Közbeszerzéses pályázatok lebonyo...
    máj. 29.
  • - Az iroda mindennapi működéséhez kapcsolódó operatív feladatok ellátása (irodaüzemeltetéshez kapcsolódó szolgáltatókkal való kapcsolattartás, irodai beszerzési feladatok) - Postai, futárszolgálati ügyintézés - Pénzügyi folyamatok kezelése (bejövő számlák rögzítése a vállalatirán...
    ma 00:30
  • Könyvelő

    4220 Hajdúböszörmény, Kossuth Lajos utca 20.
    Teljeskörű könyvelési feladatok ellátása, Adóbevallások készítése, Bérszámfejtés készítés, Vezetőség által adott adminisztratív feladatok ellátása, ÁNYK,cégkapu és ügyfélkapu használata
    tegnap 14:15
  • - céges adminisztrációs és pénzügyi feladatok ellátása - cégünk ügyfeleivel való telefonos kapcsolattartás - kintlévőség kezelés - könyvelő irodával való kapcsolattartás - könyvelési anyagok összekészítése - közreműködés számlázásban - postai ügyintézés - egyéb, a cég mindennapi...
    máj. 29.
  • A cég és a termékek (cipők) képviselete. Vendégek fogadása, eligazítása, kínálása Tárgyalók előkészítése, megbeszélésekre való bekészítés Az iroda napi zökkenőmentes működésének koordinálása, kapcsolattartás külső partnerekkel, szolgáltatókkal Adminisztratív feladatok ellátása (k...
    máj. 29.
  • értékesítő kollégák elszámoltatása pénzügyi és raktár területen iroda teljes raktárnyilvántartásának precíz vezetése havi leltározás teljes körű lebonyolítása házipénztár kezelés adminisztrációs, asszisztensi feladatok teljes körű ellátása áru- és irodaszer rendelés havi zárás cs...
    máj. 29.
  • Ügyvédek mindennapi munkájának segítése, adminisztrációs feladatok, postázás, elektronikus és papír alapú nyomtatványok készítése nyilvántartása, számlázásban való közreműködés, ügyfelek fogadása, iroda központ telefonjának kezelése.  
    máj. 28.
  • udvariasan fogadja és igazítja útba az érkező vendégeket, kezeli a beérkező telefonhívásokat és a postát, precízen ellátja az iktatási feladatokat, szemmel tartja az irodai élettel járó készleteket (irodaszer, kávé, üdítő stb.) intézi a szükséges beszerzéseket, ügyel arra, hogy a...
    máj. 28.
  • The focus if this role is to deliver effective support to the Administration Manager and other departments. Providing administrative support to ensure efficient operation of the office.  Answers phone calls, schedules meetings and supports visitors Carries out administrative duti...
    máj. 28.
  • Könyvelő irodába irodavezetőt keresünk ,több éves gyakorlattal , és mérlegképes végzettséggel rendelkezőt várunk.
    máj. 28.
  • A recepció és a recepciósok napi szintű általános felügyelete 3 rendelőben. Havi és eseti beosztás tervezés a recepció számára. Számlák időszakos (havi, heti) ellenőrzése és javítása. Számlák felülvizsgálata, kiállítása. Terápiákkal kapcsolatos kommunikáció a pácienssekkel, esetl...
    máj. 28.
  • Irodavezető

    1117 Budapest, Budafoki út 62.
    Ügyvezetői asszisztencia: utazások/találkozók szervezése, átirányított hívások kezelése, találkozókon asszisztencia nyújtása Telefonkezelés és postaügyintézés Pályázati anyagok előkészítése Ajánlatok előkészítésében való részvétel, ideértve az árajánlatokhoz szükséges céges dokum...
    máj. 27.
  • Levelek, szerződések kezelése, beérkező számlák iktatása és továbbítása a pénzügy felé; Vezérigazgatói iroda, munkavédelmi szakértő és ügyvezető munkájának támogatása, üzleti utazások szervezése; Szerződések és céges dokumentumok aláíratása, közjegyzői okiratok kezelése, meghatal...
    máj. 27.
  • Pénzügyi irodavezető

    1071 Budapest, Dózsa György út 78.
    irodai és pénzügyi feladatok elvégzése pénzügyi kimutatások készítése utalások rögzítése kapcsolattartás a könyveléssel, bérszámfejtéssel irodához kapcsolódó üzemeltetési feladatok koordinálása közreműködés a partner cégekkel (magyar és angol nyelven) szerződések, dokumentumok el...
    máj. 27.
  • Irodavezető adminisztrátor

    1047 Budapest, Károlyi István utca 1-3.
    Az irodai adminisztrációs feladatokat elvégzi és ellenőrzi, A cégvezető munkájához szükséges asszisztensi feladatokat ellátja, teljeskörűen támogatja, Gépjármű flottamenedzsmenttel kapcsolatos felmerülő feladatokat ellátja, Az iroda működéséhez szükséges eszközöket beszerzi, Telj...
    máj. 27.
  • A Te munkaköröd két részből áll: 1. Projekt asszisztens: az ingatlanok adásvételével és a felújításával foglalkozó projekt koordinátor támogatása az adminisztrációban birtokba adási és vételi protokollok követése a projekt koordinátor irányítása alatt közüzemi szolgáltatóknál mér...
    máj. 27.
  • a cégvezető/pénzügyi vezető munkájának segítése (pl. megbeszélések, találkozók szervezése), irodai készletek (irodaszer, tisztítószer, víz, tea, kávé, stb.) nyilvántartása, beszerzése/rendelése, az irodai tárgyi eszközök nyilvántartása, a bejövő/kimenő posta adminisztrációja, ikt...
    máj. 27.
  • Office assistant

    2903 Komárom, Bánki Donát utca 8.
    Issuing invoices and receiving and organizing invoices External company schedule management and contact work Visitor and visiting vehicle system input (SK battery factory system) Material ordering work and quotation request and reception Korean office manager and schedule managem...
    máj. 27.
  • A napi működés felügyelete és a különböző osztályok funkcióinak koordinálása a zökkenőmentes üzleti működés érdekében. A személyzet irányítása és vezetése, beleértve a toborzást, képzést, felügyeletet és fejlesztést a munkavállalói teljesítmény és fejlődés növelése érdekében. A v...
    máj. 27.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim