Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Irodavezető állások, munkák 5-10 év tapasztalattal

18 db találat
Szűrés
  • Az iroda folyamatos és zavartalan működésének biztosítása és koordinálása. Bejövő és kimenő posta kezelése, postai ügyintézés. Pénzügyi folyamatok kezelése (bejövő számlák rögzítése a vállalatirányítási rendszerbe, számlák nyilvántartása, igazoltatás). A könyvelési anyag előkészí...
    ma 17:35
  • Teljes értékesítési folyamat nyomonkísérése, adminisztratív támogatás Árajánlatok készítése Vevői rendelések feldolgozása Ügyféladatok és dokumentáció teljes körű vezetése és karbantartása Adatszolgáltatások, jelentések, kimutatások előkészítésében való részvétel Beérkező telefon...
    ma 16:20
  • A cégcsoport napi operatív feladatainak összefogása és irányítása A HR, PR, marketing, ingatlan üzemeltetés területeinek felelős vezetése, koordinálása A dokumentációs rendszer és szabályzatok kialakítása, amely tartalmazza a folyamatleírások, eljárások, útmutatók és egyéb dokume...
    ma 12:55
  • Office Manager (m/f)

    1118 Budapest, Gombocz Zoltán utca
    Organisation and management of administrative offline & online documentation Coordination of daily administration and office tasks Organization of business trips Management and maintenance of personnel documentation, including GDPR Management and maintenance of booking documents...
    ma 10:25
  • Érdekel mennyit kereshetnél?
    Ismerd meg mások bérigényét!
    Mennyit kereshetnék?
  • Kimenő számlák kiállítása, rendelések leadása az anyacég felé Dokumentumkezelés - hivatalos dokumentumok befogadása, nyilvántartása, rendszerezése papír alapon és elektronikusan Bejövő számlák rendszerezése, utalásra előkészítése, befizetések nyilvántartása Elszámolások, kimuta...
    ma 08:20
  • Irodavezető

    7800 Siklós, Baross Gábor utca 8.
    napi feladatok szervezése, koordinálása, a vezető munkájának támogatása munkaügyi dokumentációk, nyilvántartások naprakészen tartása havi bérszámfejtés előkészítése általános humán HR feladatok elvégzése cégkapu kezelése szükséges adatszolgáltatások, statisztikák elkészítése logi...
    tegnap 14:10
  • Olyan munkatársat keresünk, aki képes rá, hogy elvégezze a napi adminisztratív és rutin feladatokat (iktatás, postai ügyintézés, csomagkezelés, futárok intézése, vendégek és ügyfelek fogadása, frissítők bekészítése, belső ételrendelések ügyintézése és az irodai rend fenntartása),...
    tegnap 09:20
  • Irodavazető

    1113 Budapest, Daróczi út
    Az Irodavezető célja, hogy biztosítsa a vállalat napi adminisztrációs, szervezési és irodai feladatainak hatékony és zökkenőmentes működését, valamint támogassa a vállalat munkatársait és vezetőit. A  szabadságok nyilvántartása,  bejövő számlák kezelése, iktatása, nyilvántartások...
    máj. 12.
  • Használt és új építésű ingatlan értékesítésével foglalkozó csapat toborzása, szakmai vezetése Folyamatos részvétel szakmai képzéseken Riportok készítése
    máj. 11.
  • a szálláshely teljes körű üzemeltetése, koordinálása, KÖZMŰVEK ügyintézése a szálláshely munkavállalóinak irányítása, ellenőrzése a szálláshely tevékenységének optimalizálása, a hatékonyság növelése a Bérlőkkel való kapcsolattartás, információ-csere a cégcsopo...
    máj. 11.
  • Könyvelő irodába irodavezetőt keresünk ,több éves gyakorlattal , és mérlegképes végzettséggel rendelkezőt várunk.
    máj. 10.
  • Általános irodai adminisztrációs feladatok önálló ellátása, beleértve a számlázást, a készletgazdálkodást és a bérszámfejtés előkészítését. Napi szintű levelezés kezelése e-mailben és telefonon magyar és angol nyelven, kapcsolattartás a különböző érdekelt felekkel. Kiállítások sz...
    máj. 10.
  • Ügyvezetői asszisztensi feladatok ellátása Vezetői asszisztens feladatok – kimutatások készítése, adatok begyűjtése HR vezető támogatása Számlázással kapcsolatos ügyintézés Szerződések nyilvántartása, teljesítési igazolások visszaérkeztetése Irodai eszközök beszerzése, nyilvántar...
    máj. 10.
  • Irodavezető

    1117 Budapest, Budafoki út 62.
    Ügyvezetői asszisztencia: utazások/találkozók szervezése, átirányított hívások kezelése, találkozókon asszisztencia nyújtása Telefonkezelés és postaügyintézés Pályázati anyagok előkészítése Ajánlatok előkészítésében való részvétel, ideértve az árajánlatokhoz szükséges céges dokum...
    máj. 09.
  • A Te munkaköröd két részből áll: 1. Projekt asszisztens: az ingatlanok adásvételével és a felújításával foglalkozó projekt koordinátor támogatása az adminisztrációban birtokba adási és vételi protokollok követése a projekt koordinátor irányítása alatt közüzemi szolgáltatóknál mér...
    máj. 09.
  • Vezérigazgató szakmai munkájának napi szintű támogatása, naptárkezelés, munkaprogramok szervezése. Határidők és a feladatok nyomon követése, betartása. Szóbeli-írásbeli kommunikációs kapcsolattartás belső és külső partnerekkel. Jegyzőkönyvek, értekezlet emlékeztetők, feladatkövet...
    máj. 09.
  • Kapcsolat kialakítása és folyamatos ápolása a leendő és meglévő ügyfeleiddel; Új és használt ingatlanok értékesítése ügyfeleid igényei szerint; Az értékesítési folyamat teljeskörű lebonyolítása; Az irodában dolgozó értékesítők folyamatainak támogatása; Irodai adminisztrációs fela...
    máj. 06.
  • Vezérigazgató, továbbá a gazdasági és operatív vezető munkájának szakmai- és szervezési támogatása, programjainak szervezése, adminisztrálása; A vezérigazgató postafiókjának folyamatos kezelése, a beérkező közvetlen megkeresésekre válaszlevél előkészítése (magyar és angol nyelven...
    máj. 04.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim