-
German Speaking Junior Service Coordinator
Hibrid • 1095 Budapest, Soroksári út 30-34.
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Headset
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Being the Single Point of Contact between End users and Onsite Engineers.
- Understanding and supporting the End-to-End Product Management Lifecycle
- Use of IT Service Management tools including Order Management, Asset Data Handling, Appointment scheduling with End users
November 18. -
-
French Speaking First Line Analyst
Hibrid • 1095 Budapest, Soroksári út 30-34.
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Headset
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok • Francia felsőfok
Főbb feladatok- Answering support queries via tools, phone and email, keeping daily contact with our users calling from all over Europe
- Resolving IT issues of our partners which can occur during the course of office work
- Documentation and logging of calls on the ticketing tool
November 18. -
-
Polish Speaking Service Desk Agent
Hibrid • 1095 Budapest, Soroksári út 44.
-
Cafeteria • Nyelvtanulás támogatása • Egészségbiztosítás • Sport támogatás • Élet- és balesetbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Lengyel felsőfok
Főbb feladatok- Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support)
- Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email
- Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool
November 13. -
-
French Speaking Service Desk Agent
Mill park - Budapest, Tóth Kálmán u. 2, 1095
-
Nyelvtanulás támogatása • Sport támogatás • Élet- és balesetbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Francia felsőfok
Főbb feladatok- Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support)
- Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email
- Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool
November 04. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!