-
Hibrid • 1095 Budapest, Soroksári út 30-34.
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Headset
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Being the Single Point of Contact between End users and Onsite Engineers.
- Understanding and supporting the End-to-End Product Management Lifecycle
- Use of IT Service Management tools including Order Management, Asset Data Handling, Appointment scheduling with End users
Tegnap 13:54 -
-
Hibrid • 1095 Budapest, Soroksári út 30-34.
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Headset
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok • Francia felsőfok
Főbb feladatok- Answering support queries via tools, phone and email, keeping daily contact with our users calling from all over Europe
- Resolving IT issues of our partners which can occur during the course of office work
- Documentation and logging of calls on the ticketing tool
Tegnap 14:10 -
-
Garázsipari szerviztechnikus
1139 Budapest, Frangepán utca 44.
-
Céges autó • Mobiltelefon • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Diagnosztikai és egyéb demó eszközök üzembe helyezése, működtető szoftverek installálása és bemutatása (képzést biztosítunk)
- Garázsipari berendezések (emelő berendezések, gumiszerelők, centírozók és egyéb) beüzemelése, kalibrálása
- Garanciális bevizsgálások és javítások elvégzése
November 07.• Előre sorolva 7 órája -
-
-
Cafeteria • Nyelvtanulás támogatása • Sport támogatás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support)
- Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email
- Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool
November 03.• Előre sorolva tegnap 14:10 -
-
Biztonsági munkatárs
1107 Budapest, Száva utca 3.
-
Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Munkába járás támogatás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Szakmai gyakorlat • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
-
MS OFFICE
Főbb feladatokAz EDR rendszer Biztonsági Diszpécserszolgálatának napi működtetése, a felügyeleti rendszerekről beérkező audio-vizuális jelzések folyamatos kezelése és értékelése...
November 12. -
-
-
Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Cseh felsőfok
Főbb feladatok- Provide support on IT infrastructure related issues to customers.
- Analyze issues and requests and escalate unsolved cases to the appropriate IT team.
- Maintain end-to-end ownership of all incidents and service requests in scope of the Level 2 support team.
Október 22.• Előre sorolva november 16. -
-
Polish Speaking Service Desk Agent
Hibrid • 1095 Budapest, Soroksári út 44.
-
Cafeteria • Nyelvtanulás támogatása • Egészségbiztosítás • Sport támogatás • Élet- és balesetbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Lengyel felsőfok
Főbb feladatok- Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support)
- Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email
- Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool
November 13. -
-
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
-
WINDOWS • IOS • ANDROID • ACTIVE DIRECTORY • AUTOMATIZÁLÁS
Főbb feladatok- Felhasználók informatikai támogatásában távolról és személyesen.
- Ügyféltől beérkező hibajegyek kezelésében, adminisztrálásában.
- Desktopok, laptopok, mobiltelefonok karbantartásában, kiadásában, visszavételében.
Október 28. -
-
IT biztonsági adminisztrátor (SIG 124)
Hibrid • 1123 Budapest, Alkotás utca 50.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Sport támogatás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
-
WINDOWS • MS OFFICE
Főbb feladatok- kapcsolattartás feladatok felelőseivel, valamint információk bekérésével, rendszerezésével a feladatgazdák munkájának támogatása,
- a kapott feladatstátuszok alapján a nyilvántartások frissítése, dokumentációk nyilvántartása,
- rendezvények előkészítése, szervezése és dokumentálása; kimutatások készítése,
November 06. -
-
French Speaking Service Desk Agent
Mill park - Budapest, Tóth Kálmán u. 2, 1095
-
Nyelvtanulás támogatása • Sport támogatás • Élet- és balesetbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Francia felsőfok
Főbb feladatok- Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support)
- Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email
- Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool
November 04. -
-
-
Cafeteria • Nyelvtanulás támogatása • Sport támogatás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Olasz felsőfok
Főbb feladatok- Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support)
- Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email
- Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool
November 04. -
-
-
Nyelvtanulás támogatása • Sport támogatás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Portugál felsőfok • Görög felsőfok • Román felsőfok • Szlovák felsőfok • Török felsőfok
Főbb feladatok- Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support)
- Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email
- Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool
November 04. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!