-
1238 Budapest, Bevásárló Utca 2
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok- Gépi anyagmozgatási feladatokat végzel, rendeléseket emelsz össze targonca segítségével az áruházban, biztonságosan és hatékonyan.
- Árumozgatási és adminisztrációs feladatokat végzel az áruházban, biztonságosan és hatékonyan.
November 04.• Előre sorolva 4 órája -
-
-
Cafeteria • Nyelvtanulás támogatása • Sport támogatás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support)
- Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email
- Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool
November 03.• Előre sorolva tegnap 14:10 -
-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Holland felsőfok
Főbb feladatok- a high school diploma
- speak English on a communication level (for interviews, training and internal communication)
- speak Dutch on a business level (working/support language)
- relevant experience in a similar field (Service Desk, Help Desk or Customer Care)
November 05. -
-
Cafeteria • Nyelvtanulás támogatása • Sport támogatás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Olasz felsőfok
Főbb feladatok- Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support)
- Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email
- Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool
November 04. -
-
-
Nyelvtanulás támogatása • Sport támogatás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Portugál felsőfok • Görög felsőfok • Román felsőfok • Szlovák felsőfok • Török felsőfok
Főbb feladatok- Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support)
- Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email
- Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool
November 04. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!