Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák főiskolai végzettséggel, 1-3 év tapasztalattal
18 db találat
Szűrés
-
1.Ügyfél elégedettség A legjobb ügyfélélmény biztosítása az üzletben. Elkötelezettség amellett, hogy az ügyfelek számára szívélyes, hívogató környezetet biztosítson az üzletben azáltal, hogy érti az ügyfél kiszolgálás fontosságát. A Vodafone márka és az okos telefonok, okos készü...máj. 22.
-
Fumatore Bt. ‼️Munkatársat keresünk‼️ Eladó-pénztáros (Nemzeti Dohánybolt) pozícióba. XIII. kerületi éjjel-nappal nyitva tartó Nemzeti Dohányboltba keresünk,dohánybolti, illetve kereskedelmi tapasztalattal bíró,megbízható, nagyon jó fizikumú ,számítógép ismeretekkel, és pénztárg...máj. 22.
-
Czech or Slovak speaking Helpdesk Associate
Legyen az első 5 jelentkező között!1138 Budapest, Váci út 187.Within Tesco Business Services and Technology, the Customer and Colleague Engagement Centre provides support for internal colleagues and external customers. The colleague support team receives IT and Product related queries while the customer team receives Clubcard, Tesco Online...tegnap 14:30 -
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...tegnap 10:15
-
Nem probléma, amennyiben még nem ismered behatóan a magyar utak díjellenőrzési gyakorlatát.Az általunk biztosított betanulásod után ezek a szakmai koordinátori tevékenységek várnak rád: A cég díjellenőrzési tevékenységét támogató informatikai rendszerek és folyamatok megismerés...máj. 24.
-
A full-time BSc /MSc student in your final year(s) enrolled at a Hungarian university studying IT Required to complete the mandatory internship during your studies which is no more than 320 hours About the internship: Internship start date: 24th June, 2024 Duration: 8 weeks (320...máj. 24.
-
Automata és manuális tesztek elvégzése; Teszt specifikáció készítése; Tesztrendszerek kialakítása és fejlesztése; Hibanyilvántartó rendszer használata.máj. 24.
-
Provide 1st and 2nd line technical support to external and internal customers within a BAU context, according to the set expected service levels and quality, working in 7/24 shifts, performing overtime and standby when required. Use the ticketing system and drive the resolution o...máj. 24.
-
Az MVM Csoport minőségirányítási rendszerét az ARIS folyamatmodellező eszköz segítségével támogatja. Alkalmazás oldalról támogatja a társasági modellezők (folyamatmenedzsment, rendszervezők, architektek) munkáját. Új tagvállalati bevonás esetén, a Minőségügyi szolgáltatások bevez...máj. 24.
-
L2/ L3 System administration Support in Linux/Unix handling incident management, Change management, problem management, Service request. Experience in telecommunications /OSS Domain Experience in handling ticketing and communicating with multiple teams Troubleshooting complex Lin...máj. 23.
-
a hibabejelentő rendszeren keresztül szignált második, harmadik szintű hibák elhárítása (L2, L3) távoli és helyszíni hibaelhárítás Budapestenmáj. 23.
-
Swedish or Norwegian Speaking Service Desk Agent
Legyen az első 5 jelentkező között!1134 Budapest, Váci út 37.Role Outline Working within one of the organisation’s campaigns the successful candidate will be responsible for providing comprehensive Voice and Email support to its Customers. This will range from offering end user support to co-ordination with vendor, client problem managemen...máj. 23. -
A full-time BSc/MSc student in your final year(s) enrolled at a Hungarian university studying IT. Required to complete the mandatory internship during your studies which is no more than 320 hours. About the internship Internship start date: 24th June, 2024 Duration: 8 weeks (32...máj. 21.
-
A full-time BSc /MSc student in your final year(s) enrolled at a Hungarian university studying IT Required to complete the mandatory internship during your studies which is no more than 320 hours About the internship: Internship start date: 24th June, 2024 Duration: 8 weeks (320...máj. 21.
-
Role Outline Working within one of the organisation’s campaigns the successful candidate will be responsible for providing comprehensive Voice and Email support to its Customers. This will range from offering end user support to co-ordination with vendor, client problem managemen...máj. 21.
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.máj. 19.
-
Tőzsdei kereskedés nyomon követése Kereskedési rendszer működtetése A földgázpiacon zajló kerekedés szabályszerűségének vizsgálata Energiapiaci és piacfelügyeleti elemzések, jelentések, statisztikák készítése Üzleti és piacfejlesztési projektek szakmai támogatása Kapcsolattartás...máj. 14.
-
We are looking for a payroll specialist for our multinational partner that is present in the information technology sector. Responsibilities: - Help standardizing Payroll Process across all entities for Processing, Accounting & payments - Ensures accurate calculation of wages, ta...máj. 13.