Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Informatikai támogatás állások, munkák Budapesten

43 db találat
Szűrés
  • Jogász munkatárs

    1124 Budapest, Jagelló út 24.
    - szerződések szerkesztése - szerződések véleményezése - szerződéskötési folyamatok koordinálása - a Társaság szakterületeinek támogatása szerződésekkel kapcsolatban felmerülő kérdésekben - kapcsolattartás a Megrendelőkkel, Alvállalkozókkal - egyéb adminisztratív feladatok ellátá...
    máj. 07.
  • Informatikai infrastruktúra (hálózat, szerverek, nyomtató stb.) üzemeltetése és karbantartása; IT cloud szolgálatások adminisztrálása és fejlesztése (Office 365, Atlassian, stb) Felhasználói jogosultságok adminisztrálása, naprakészen tartása; Cégcsoport szintű IT folyamatok üz...
    tegnap 16:50
  • a hibabejelentő rendszeren keresztül szignált második, harmadik szintű hibák elhárítása (L2, L3) távoli és helyszíni hibaelhárítás Budapesten
    tegnap 09:45
  • Első szintű IT Service Desk szolgáltatás nyújtása a cég munkavállalói részére; Irodai szoftvercsomag és segédprogramok telepítése, konfigurálása, karbantartása; Telefonos és helyszíni segítségnyújtás a felhasználók részére a hardver- és szoftvereszközök használatával kapcsolatban...
    máj. 07.
  • Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.
    máj. 07.
  • Nem probléma, amennyiben még nem ismered behatóan a magyar utak díjellenőrzési gyakorlatát.Az általunk biztosított betanulásod után ezek a szakmai koordinátori tevékenységek várnak rád: A cég díjellenőrzési tevékenységét támogató informatikai rendszerek és folyamatok megismerés...
    máj. 06.
  • A full-time BSc /MSc student in your final year(s) enrolled at a Hungarian university studying IT Required to complete the mandatory internship during your studies which is no more than 320 hours About the internship: Internship start date: 24th June, 2024 Duration: 8 weeks (320...
    máj. 06.
  • Automata és manuális tesztek elvégzése; Teszt specifikáció készítése; Tesztrendszerek kialakítása és fejlesztése; Hibanyilvántartó rendszer használata.
    máj. 06.
  • Establishing Test Automation process and involvement in evaluating/planning the automation roadmap; Maintaining and updating Selenium WebDriver scripts; Designing, developing and implementing a scalable test automation framework and strategy using Selenium WebDriver; Developing a...
    máj. 06.
  • Linux szerverek és azokon futó alkalmazások üzemeltetése. Saját fejlesztésű rendszereink karbantartása, továbbfejlesztés támogatása. Részvétel az informatikai csapat napi feladataiban. Scrum meetingeken való részvétel. Sprinteken kiosztott feladatok időben történő elvégzése. Jogo...
    máj. 06.
  • Szerverek, alkalmazáskörnyezet, egyéb számítástechnikai eszközök teljes körű felügyelete, üzemeltetése virtualizált és fizikai környezetben Napi szintű állandó és eseti jellegű feladatok felvétele, megoldása, elvégzése Folyamatos reagálás a proaktív rendszerfelügyelet által küldö...
    máj. 05.
  • IT infrastruktúra monitorozási feladatok ellátása, eszkalálása Rendszeres szoftver frissítések és biztonsági mentések elvégzése Felhasználók operatív támogatása Informatikai fejlesztési javaslatban való együttműködés Incidensek és problémák szükség szerinti eszkalálása Ticketing...
    máj. 05.
  • Polish Speaking Level 1 Agent

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    1134 Budapest, Váci út 43.
    As a Customer Support Technician – Level 1 Agent – you will be the first contact of the customers – and you will have to  handle incoming phone calls, emails & end-user requests of the products Give accurate information to customers, who turn to you for technical or general help...
    máj. 05.
  • Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.
    máj. 05.
  • Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.
    máj. 05.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim