Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Informatikai támogatás állások, munkák középiskolai végzettséggel

20 db találat
Szűrés
  • az intézmény szervereinek, munkaállomásainak üzemeltetése felhasználói fiókok és jogosultságok kezelése, felhasználók helyszíni, telefonos és távoli eléréssel történő támogatása operációs rendszerek, felhasználói szoftverek telepítése, felügyelete, hálózat üzemeltetése, felügyele...
    tegnap 13:15
  • a hibabejelentő rendszeren keresztül szignált második, harmadik szintű hibák elhárítása (L2, L3) távoli és helyszíni hibaelhárítás Budapesten
    tegnap 09:45
  • Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.
    máj. 07.
  • Establishing Test Automation process and involvement in evaluating/planning the automation roadmap; Maintaining and updating Selenium WebDriver scripts; Designing, developing and implementing a scalable test automation framework and strategy using Selenium WebDriver; Developing a...
    máj. 06.
  • IT infrastruktúra monitorozási feladatok ellátása, eszkalálása Rendszeres szoftver frissítések és biztonsági mentések elvégzése Felhasználók operatív támogatása Informatikai fejlesztési javaslatban való együttműködés Incidensek és problémák szükség szerinti eszkalálása Ticketing...
    máj. 05.
  • Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.
    máj. 05.
  • Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.
    máj. 05.
  • Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.
    máj. 05.
  • L2/ L3 System administration Support in Linux/Unix handling incident management, Change management, problem management, Service request. Experience in telecommunications /OSS Domain Experience in handling ticketing and communicating with multiple teams Troubleshooting complex Lin...
    máj. 05.
  • Application Support Analyst 1.5 - Polish Speaking

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    1095 Budapest, Soroksári út 44.
    Application Support Analyst 1.5 - Polish Speaking (Maternity cover) As an L1.5 Application Support Analyst, you will get an opportunity to understand the client business and contribute to resolve Production issues in Polish language.   Provide L1.5 Support for multiple Applicatio...
    máj. 05.
  • Építőanyag kereskedelemmel foglalkozó, üllői céghez keresünk weboldalak, webshopok töltéséhez, karbantartásához megfelelő képességekkel rendelkező kollégát. Munkakör:  weboldalak, webshopok töltése, karbantartása, egyéb adatbázis kezelés  
    máj. 04.
  • Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...
    máj. 04.
  • Establishing Test Automation process and involvement in evaluating/planning the automation roadmap; Maintaining and updating Selenium WebDriver scripts; Designing, developing and implementing a scalable test automation framework and strategy using Selenium WebDriver; Developing a...
    máj. 04.
  • Provide efficient technical support at L1 or L1.5 Levels. Deliver telephone support primarily in German to ensure customer satisfaction. Maintain 24/7 telephone availability, including holidays and weekends, working in 3 shifts. Receive, categorize, and offer initial support for...
    máj. 04.
  • Serves as the first point of contact for customers requesting technical support via phone or e-mail. Perform remote troubleshooting via diagnostic techniques and patient questions Finding the best solution based on the problem and the customer's input Guide the customer through t...
    máj. 03.
  • Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...
    máj. 03.
  • Budapesti székhellyel, az Europ Assistance Magyarország lokációinak felhasználói támogatása informatikai kérdésekben Elsődleges IT jellegű kapcsolattartartás társosztályokkal, kollegákkal IT ügyfélszolgálati feladatok ellátása végfelhasználók felé telefonon / e-mailben / webes fe...
    máj. 03.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim