Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák középiskolai végzettséggel, 1-3 év tapasztalattal
11 db találat
Szűrés
-
Adatközpontok fizikai és virtuális hálózatainak menedzselése, továbbfejlesztése. Partnereik hálózatainak tervezése, kialakítása, azok felügyelete, fejlesztése, migrációja. Felhőszolgáltatásunkban hosztolt tűzfal és hálózat biztonsági eszközök menedzselése és továbbfejlesztése Iro...máj. 28.
-
Kockázatkezelési rendszerek, és a rendszerekhez kapcsolódó folyamatfejlesztéseknél üzleti fejlesztési igények megfogalmazásában, tesztesetek készítésében, a kész fejlesztések tesztelésében és a bevezetés koordinálásában Rendszerparaméterezések, tömeges betöltések elvégzésében Ren...tegnap 12:10
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...tegnap 10:15
-
Tárhely és domain szolgáltatással kapcsolatos kérdések megválaszolása, cPanell-el és WordPress rendszerekkel kapcsolatos információs és technikai segítségnyújtás, beérkező telefonos, e-mailes, hibajegyes és chates ügyfél megkeresésekre Ügyfélszolgálati kollégákkal megosztva 2 műs...máj. 29.
-
Provide 1st and 2nd line technical support to external and internal customers within a BAU context, according to the set expected service levels and quality, working in 7/24 shifts, performing overtime and standby when required. Use the ticketing system and drive the resolution o...máj. 29.
-
Support the sales team by preparing sales offers and processing orders for equipment and software. Oversee inventory management, including equipment handling and system registration. Register the receipt of hardware into our inventory system, understanding their technical specifi...máj. 28.
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...máj. 28.
-
Informatikai vezető munkájának támogatása, Napi szintű kapcsolattartás üzletekkel, felhasználói támogatás, Informatikai rendszerben (ÁIR) új szállítók, új cikkek felvitele és beárazása, Árváltozások elkészítése, Akciók beállítása, Egyes áruforgalmi listák, analitikák előállítása,...máj. 27.
-
Automata és manuális tesztek elvégzése; Teszt specifikáció készítése; Tesztrendszerek kialakítása és fejlesztése; Hibanyilvántartó rendszer használata.máj. 24.
-
L2/ L3 System administration Support in Linux/Unix handling incident management, Change management, problem management, Service request. Experience in telecommunications /OSS Domain Experience in handling ticketing and communicating with multiple teams Troubleshooting complex Lin...máj. 23.
-
a hibabejelentő rendszeren keresztül szignált második, harmadik szintű hibák elhárítása (L2, L3) távoli és helyszíni hibaelhárítás Budapestenmáj. 23.