-
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A vagyonvédelmi divízió napi szintű adminisztrációs feladatainak ellátása;
- Teljesítési igazolások készítése;
- Adatbeszerzés - rögzítés és szolgáltatás, nyilvántartások vezetése;
- Dokumentumok kezelése, archiválása;
- Társosztályokkal és megrendelőkkel való kapcsolattartás;
November 04.• Előre sorolva november 22. -
-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Payroll Processing
- Separation Processing and Administration
- Review and Process Cases
- Productivity and SLA adherence
- Knowledge Base Contributor
- Continuous Improvement and Simplification
- Testing Support - Process and Systems
November 11. -
HR adminisztrációs gyakornok
1117 Budapest, Alíz utcaBr. 2 005 Ft/óra bér
- Teljes munkaidő • Szakmai gyakorlat • Diákmunka • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Adminisztratív támogatás a HRBP és a HR‑munkatársak számára
- Dokumentumok készítése, kezelése, karbantartása
- Havi riportok előkészítése, adatgyűjtés és összesítés
- Belső audit támogatása, dossziék és személyzeti anyagok digitalizálása és rendszerezése
Október 29. -
humánköltség elszámolási és HR adminisztrációs munkatárs
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- bérszámfejtés teljeskörű ellátása SAP HR modulban
- társadalombiztosítási kifizetőhelyi feladatok ügyintézése
- kereseti, munkaviszony és egyéb igazolások készítése
- béren kívüli juttatás rögzítése
- tájékoztatás, tanácsadás a munkavállalók, illetve a hatóságok felé
Október 29. -
HR toborzási asszisztens
1065 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 17.Nettó 340e - 360e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokRadiológus orvosok aktív toborzása és előszűrése Új belépők onboarding folyamatának szervezése Kapcsolattartás a meglévő orvosi csapattal (igényfelmérés, beosztások egyeztetése, kérdések kezelése) Szerződések, igazolások, dokumentációk koordinálása Belső nyilvántartások frissítése, dolgozói adatok...
November 20. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Act as a first point of contact for HR-related questions and staff management issues within the Embassy.
- Process local payments and purchases using credit cards, raise requisitions, file invoices and documents.
- Supporting the payroll team to ensure staff are paid on time.
November 12.
1
2
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!