-
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Munkába járás támogatás • Sport támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok•pénzügyi, bérszámfejtési, társadalombiztosítási feladatok támogatása, •beérkező számlák kezelése, vállalatirányítási rendszerben való feldolgozása, kontírozása •dokumentációk kezelése, adminisztratív feladatok, •házipénztárkezelés, •ügyfélszolgálati feladatok ellátása, •kapcsolattartás a...
November 18.• Előre sorolva tegnap 11:44 -
-
HR Asszisztens
1123 Budapest, Alkotás utca
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
Laptop
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol alapfok
Főbb feladatok- Nálunk nem csupán adminisztrációval foglalkozol, hanem:
- Munkaügyi ügyek: Te leszel a varázsló, aki összeállítja a szerződéseket, munkaköri leírásokat, HR doksikat – papíron és digitálisan is.
November 05.• Előre sorolva november 23. -
-
Adózási asszisztens (német nyelvtudás)
Hibrid • 1024 Budapest, Lövőház utca 30.
-
Nyelvtanulás támogatása
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol alapfok • Német középfok
Főbb feladatok- az adózási vezető munkájának támogatása,
- részvétel adóbevallások elkészítésében (legnagyobbrészt ÁFA),
- számlák kiállítása,
- analitikák egyeztetése,
- előkészítő munkák elvégzése jelentésekhez, bevallásokhoz,
- szerződések elkészítése.
Október 29.• Előre sorolva november 22. -
-
HR asszisztens
Hibrid • Magyarország,Budapest,Budapest VII. kerület
- Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- HR dokumentációk előkészítése;
- Kapcsolattartás a társosztályokkal, vezetőkkel;
- Munkavállalói adatkezelés menedzselése a cég saját rendszerén belül;
- Szerződések előkészítése, nyilvántartása és követése;
- Céges belső kommunikáció menedzselése;
- HR riportok kezelése.
Október 27. -
HR Assistant
Hibrid • Magyarország,Budapest,Budapest VII. kerület
- Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Accurately and efficiently process payroll and manage all employee separation activities, including benefits and post-employment settlements.
- Review and process HR cases in compliance with policies, procedures, and SLAs, ensuring financial and operational accuracy.
November 10.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!