Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Hr adminisztráció állások XIII. kerületben >10 év tapasztalattal
11 db találat
Szűrés
-
Gazdasági társaságok teljes körű könyvelése és kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok Adóbevallások elkészítése Egyeztetések elvégzése Zárások beszámolók készítése KATA és átalányadózó egyéni vállalkozókkal kapcsolatos teendők Ügyfelekkel történő folyamatos kapcsolattartás...ápr. 24.
-
Folyamatos főkönyvi könyvvezetés kettős könyvvitelben a könyvelőiroda ügyfelei részére Vevő, szállító, bank, pénztár és vegyes bizonylatok rögzítése könyvelő szoftverben Főkönyvi és analitikus egyeztetések Havi és negyedéves riportok készítése ügyfelek részére Kapcsolattartás a k...ápr. 26.
-
Purpose of the HR Coordinator role (This is a 2-year contract position): Manage and coordinate the whole employee life cycle. The HR Coordinator manages the day-to-day operations of the Human Resource office and has a deep insight in areas such as on- and offboarding, recruitment...tegnap 15:15
-
Czech or Slovak Speaking Senior People Admin Associate
Legyen az első 5 jelentkező között!1138. Budapest Váci út 187.Ensure all deliverables with regards to number of transactions related to various administrative tasks connected with People lifecycle are completed in line with legislation and internal guidelines. Set up and maintenance of colleague data, validation of time and attendance infor...tegnap 13:30 -
Teljes körű bérszámfejtési és TB kifizetőhelyi feladatok ellátása kis- és nagyvállalati partnereink számára; Havi bérszámfejtési feladatok támogatása, cafeteria ügyintézés és adminisztráció; Munkaviszony létesítésével és megszüntetésével összefüggő feladatok elvégzése; Adatszolgá...tegnap 11:15
-
Jelenléti adatok rögzítése, havi bérszámfejtés, társadalombiztosítási feladatok ellátása, havi zárás, bevallások elkészítése és benyújtása, jelentések készítése A munkavállalók be/kilépéséhez és a munkaviszony megszüntetéssel kapcsolatos feladatok teljes körű ellátása A munkaváll...ápr. 29.
-
Process the transactions required for the entire lifecycle of the TESCO colleagues : Set up and maintain of colleagues' data, setting up of New Joiners on Payroll System , Generating contracts for New Joiners, Transfers and Leavers. Maintenance of existing colleagues data by...ápr. 29.
-
A HR adminisztrációs tevékenység teljeskörű ellátása, HR ügyfélfogadás működtetése, a munkatársak felmerülő kérdéseinek megválaszolása A munkavállalói adatbázis folyamatos karbantartása A munkaviszony létesítésével, módosításával és megszüntetésével kapcsolatos adminisztratív fel...ápr. 29.
-
a pénzügyi és gazdasági vezető munkatársakkal történő napi szintű együttműködés, koordináció, az új belépők bejelentése, nyilvántartásba vétele, szerződések készítése és módosítások, átsorolások elkészítése, a munkavállalók kilépésével kapcsolatos teendők, személyügyi, munkaügyi...ápr. 28.
-
Bérszámfejtési feladatok teljes körű ellátása; Havi munkabérek számfejtése, az adatok rögzítése a NEXON programban; Béren kívüli juttatásokkal kapcsolatos feladatok ellátása; NEXON Time időadatok kezelése; Letiltások kezelése; Ki-beléptetéssel kapcsolatos feladatok ellátása; TB k...ápr. 26.
-
Aktív részvétel a toborzási folyamatokban: álláshirdetések megírása, interjúk koordinálása, kiválasztási folyamatok vezetése. Adatbázis kezelése és frissítése. Riportok készítése a toborzási folyamatokról és eredményességükről.ápr. 17.