Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Hr adminisztráció állások Budapesten 1-3 év tapasztalattal
6 db találat
Szűrés
-
Folyamatos főkönyvi könyvvezetés kettős könyvvitelben a könyvelőiroda ügyfelei részére Vevő, szállító, bank, pénztár és vegyes bizonylatok rögzítése könyvelő szoftverben Főkönyvi és analitikus egyeztetések Havi és negyedéves riportok készítése ügyfelek részére Kapcsolattartás a k...ápr. 26.
-
Gazdasági társaságok teljes körű könyvelése és kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok Adóbevallások elkészítése Egyeztetések elvégzése Zárások beszámolók készítése KATA és átalányadózó egyéni vállalkozókkal kapcsolatos teendők Ügyfelekkel történő folyamatos kapcsolattartás...ápr. 24.
-
Gyakornok (Egyetemi Kötelező Szakmai Gyakorlat szerződéssel)
1052 Budapest, Apáczai Csere János utca 4.Állás leírása Feladatok Minimum 6 - 10 hónapot eltöltése egy adott területen Az adott terület munkájának a támogatása Adminisztrációs feladatok Riportok és kimutatások készítése Projektekben való részvétel Részlegvezető által meghatározott egyéb feladatok Elvárások Hallgatói jogv...ápr. 25. -
Teljes körű bérszámfejtési és TB kifizetőhelyi feladatok ellátása kis- és nagyvállalati partnereink számára; Havi bérszámfejtési feladatok támogatása, cafeteria ügyintézés és adminisztráció; Munkaviszony létesítésével és megszüntetésével összefüggő feladatok elvégzése; Adatszolgá...ápr. 24.
-
A munkakör célja: HR részleg adminisztratív feladatainak ellátása 3. országbeli munkavállalókkal kapcsolatos hatósági ügyintézés támogatása, adminisztráció Munkavállalók ki- és beléptetése, a szükséges munkaügyi dokumentációk elkészítése Személyi anyagok karbantartása, kezelése...ápr. 22.
-
Online munkaidő nyilvántartó rendszerben a munkaidő adatok rögzítése, ellenőrzése Heti és havi zárások ellenőrzése Ki-és belépéssel kapcsolatos adminisztratív feladatok Kapcsolattartás a külső bérszámfejtéssel Bérszámfejtés előkészítéssel kapcsolatos feladatok Munkába járás nyilv...ápr. 19.