Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Hr adminisztráció állások Budapesten 1-3 év tapasztalattal
5 db találat
Szűrés
-
Folyamatos főkönyvi könyvvezetés kettős könyvvitelben a könyvelőiroda ügyfelei részére Vevő, szállító, bank, pénztár és vegyes bizonylatok rögzítése könyvelő szoftverben Főkönyvi és analitikus egyeztetések Havi és negyedéves riportok készítése ügyfelek részére Kapcsolattartás a k...ápr. 26.
-
Gazdasági társaságok teljes körű könyvelése és kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok Adóbevallások elkészítése Egyeztetések elvégzése Zárások beszámolók készítése KATA és átalányadózó egyéni vállalkozókkal kapcsolatos teendők Ügyfelekkel történő folyamatos kapcsolattartás...ápr. 24.
-
Participates in the spectrum of HR activities such as supporting the employee lifecycle processes, managing benefits and cafeteria system, reporting activities to support the Spanish region Provides problem resolution for HR related issues that may be non-standard Provides suppor...tegnap 16:19
-
Dolgozók jelenléti íveinek gyűjtése és továbbítása a bérszámfejtés felé Üzleti utak szervezése, előkészítése és koordinálása Céges rendezvények lebonyolításában segítségnyújtás Havi csapatépítők szervezése Adminsztrációs feladatok ellátása Heti reggelik és snackek megrendelése az...ma 09:20
-
HR projektek adminisztrációs feladatainak ellátása. Az adott projektek szakmai hátterének kutatása, feldolgozása, információk gyűjtése. Kapcsolódó nyilvántartások naprakész vezetése. Prezentációk készítése. Részvétel rendezvények szervezésében, lebonyolításában. Egyéb HR adminisz...ápr. 27.