-
Irodai ügyintéző
Hollandia
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Könyvelés-előkészítésben történő részvétel
- Fizikai állománnyal kapcsolatos napi feladatokban történő közreműködés
- Munkaidő- és jelenléti nyilvántartások, szabadságkérelmek kezelése
- Munkatársak ki- és hazautaztatásának koordinálása
- Kapcsolattartás hivatalokkal, hatóságokkal és partnerekkel
November 24. -
HR asszisztens
2454 Iváncsa, Kilencedi út 1.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Munkába járás támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- A HR és bérszámfejtés adminisztratív feladatainak támogatása
- Kimutatások készítése
- Toborzási és kiválasztási folyamatok támogatása (hirdetések feladása, önéletrajzok előszűrése, interjúszervezés)
- Kék-galléros toborzás-kiválasztás
- HR adatbázisok, nyilvántartások naprakészen tartása
November 03.• Előre sorolva november 23. -
-
Munkaügyi munkatárs
1117 Budapest, Budafoki út 107.
-
Cafeteria • Élet- és balesetbiztosítás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Munkaügyi feladatok teljes körű ellátása (beléptetés, kiléptetés, biztosítotti bejelentés)
- Munkaszerződések, munkaköri leírások, tájékoztatók elkészítése, módosítása
- Munkaidő nyilvántartás karbantartása és ellenőrzése
- Munkaviszony létesítésével, megszüntetésével kapcsolatos ügyintézés
November 20. -
-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Act as a first point of contact for HR-related questions and staff management issues within the Embassy.
- Process local payments and purchases using credit cards, raise requisitions, file invoices and documents.
- Supporting the payroll team to ensure staff are paid on time.
November 12.
1
2
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!