-
Hibrid • Magyarország,Budapest,Budapest,Albert flórián útca 3
- Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Kapcsolattartás egy kulcspartnerrel – te leszel a kapocs a cég és a diákok között.
- Diákok toborzása és támogatása – jelentkezők kezelése, interjúk, felkészítés az első munkanapra.
- Kapcsolatépítés és kommunikáció – telefonon és személyesen is aktív kapcsolat a partnerrel és a diákokkal.
Tegnap 21:02 -
Munkaügyi Koordinátor
2351 Alsónémedi, GLS Európa utca
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Windows • Desktop PC • Headset • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Munkaügyi adminisztráció vezetése
- Be- és kiléptetési folyamat koordinálása
- Személyügyi változások adminisztratív támogatása
- Dolgozói munkaügyi kérdések megválaszolása, munkaügyi esetek kivizsgálása és megoldása
- Munkaidő nyilvántartás ellenőrzése és kezelése
November 27.• Előre sorolva november 30. -
-
HR koordinátor
1081 Budapest, Alföldi utca 7.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- projektcsapat fontos tagjaként számítunk rád, hogy napi szinten ellátogass a telephelyeinkre, ezzel biztosítva a HR jelenlétet az üzemi területen,
- munkád során kapcsolatot tartasz a fizikai állománnyal, informális beszélgetéseket kezdeményezel,
November 28. -
-
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Be- és kiléptetés teljes adminisztrációja
- Munkaszerződés módosítások adminisztrációja
- Munkáltatói igazolások készítése
- Bér- és TB adatok előkészítése és átadása a külsős bérszámfejtő cégnek
- Cafeteria adminisztráció
November 24.• Előre sorolva november 30. -
Pénzügyi és adminisztratív koordinátor
Hibrid • Budapest, Budapest
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Pénzügy és kontrolling támogatása:
- Bankkivonatok, szállítói és vevői számlák érkeztetése, feldolgozása, kontírozása és SAP-ban történő rögzítése, valamint utalási és adózási feladatok kezelése
- Könyveléshez szükséges anyagok előkészítése és könyvvizsgálat támogatása eseti jelleggel
November 12. -
-
People Operations Coordinator
Hibrid • Pest megye
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- HR-adminisztráció és munkavállalói életciklus kezelése
- Új munkavállalók teljes körű beléptetésének és beillesztésének támogatása
- Munkaszerződések, munkaköri leírások és egyéb dokumentumok előkészítése sablonok alapján
November 07.• Előre sorolva tegnap 01:00 -
HR coordinator
1051 Budapest, Szent István tér 13.
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatokRadisson Collection 5-Star Hotel is seeking a creative, and dedicated HR COORDINATOR. Our main goal is to create a positive and supportive work environment for our team and to do so, we are looking for an enthusiastic HR colleague, who shares our vision. If you are up for a challenge and want to...
November 12.• Előre sorolva november 30. -
-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Key ResponsibilitiesCompliance & Documentation- Manage and maintain all documentation and approvals for compliance and audit packages across Finance systems.
- Ensure timely and accurate preparation of materials for internal and external audits.
November 14.• Előre sorolva november 30. -
Office Manager & People and Culture Coordinator
Hibrid • 1053 Budapest, Múzeum körút 35.Br. 700e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokAdminisztratív és pénzügyi feladatok ellátása, beleértve a bérszámfejtési adatok előkészítését, a bérek és számlák kifizetésének végrehajtását, valamint a könyvelővel és a bérszámfejtéssel való folyamatos kommunikációt a havi könyveléshez, ÁFA bevalláshoz és éves záráshoz...
November 18.• Előre sorolva november 30.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!