-
Senior People Admin and Payroll Associate
Távmunka / Remote • Opcionális iroda
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Be the process expert by understanding end to end processes, legislation and policies
- Handle any supervisor calls received from the Pepole partners in Stores / Office / DCs and resolve the issue
November 07.• Előre sorolva 5 órája -
-
Senior HR tanácsadó - Szeged
Magyarország,Csongrád,Szeged,
-
Munkába járás támogatás
- Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Fizikai toborzás-kiválasztási és munkaerő-kölcsönzési projektek koordinálása, támogatása
- Toborzás és kiválasztási eljárás kapcsán felmerülő operatív feladatok ellátása
- Potenciális jelöltek adatbázisból történő felkeresése, jelentkezők és jelöltek tájékoztatása
November 04.• Előre sorolva november 19. -
-
senior HR szolgáltatási szakértő
Csongrád-Csanád megye
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
5-10 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Részvétel a SAP HR rendszer átállás HANA verzióra projektben
- HR folyamatok optimalizálása és automatizálása
- Közreműködés új funkciók implementálásában valamint a meglévők fejlesztése
- Felhasználói támogatás és oktatás
- Együttműködés más osztályokkal és külső partnerekkel
November 11.• Előre sorolva november 17. -
-
9500 Celldömölk, Építők útja 8.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- HR feladatok ellátása, folyamatok alkalmazása, érvényesítése
- Hatékony és kiegyensúlyozott munkaerőgazdálkodás elősegítése
- Teljesítménymenedzsment és utódlástervezési folyamatok támogatása
- Toborzási és kiválasztási folyamatokkal kapcsolatos ügyintézés a felmerülő igények alapján
Tegnap 13:36 -
-
Szakmai tréningek • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Teljes körű munkaügyi feladatok ellátása (pl. beléptetés, kiléptetés, szerződéskötés)
- Személyügyi dokumentáció naprakész nyilvántartása
- Harmadik országbeli munkavállalók ügyintézése
- HR ügyfélszolgálati feladatok ellátása, munkavállalói kérdések megválaszolása
November 07. -
-
Office Manager & People and Culture Coordinator
Hibrid • 1053 Budapest, Múzeum körút 35.Br. 700e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokAdminisztratív és pénzügyi feladatok ellátása, beleértve a bérszámfejtési adatok előkészítését, a bérek és számlák kifizetésének végrehajtását, valamint a könyvelővel és a bérszámfejtéssel való folyamatos kommunikációt a havi könyveléshez, ÁFA bevalláshoz és éves záráshoz...
November 18.• Előre sorolva tegnap 00:02 -
Toborzási Specialista (Szellemi toborzás fókusszal)
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Adott üzletág támogatása end-to-end toborzási folyamatokban;
- Szellemi toborzási folyamatok megtervezése, hirdetések feladása, adatbázisok kezelése;
- Jelöltek felkutatása, előszűrési folyamatokban részvétel;
- Jelentkezőkkel való folyamatos kapcsolattartás;
Október 30.• Előre sorolva november 17. -
HR személyügyi főmunkatárs
III. Szentendrei út ill. VIII. János Pál pápa tér
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- személyügyi dokumentumok (pl.: munkaszerződés, munkáltatói tájékoztató, stb.) határidőre történő elkészítése és aláíratása a munkáltatói jogkör gyakorlójával és a munkavállalóval
- adattisztításban való közreműködés és ellenőrzés, személyügyi irattár kezelése
November 14.• Előre sorolva november 20. -
-
HR generalista
Hibrid • 1117 Budapest, Alíz utca 3.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Toborzás-kiválasztási projektek lebonyolítása
- Onboarding folyamatok működtetése
- Munkaviszonnyal kapcsolatos feladatok ellátása, munkaszerződések, módosítások elkészítése
- Belépő HR oktatások tartása
- Kiléptetésekkel kapcsolatos ügyintézés, Exit interjúk lebonyolítása
November 14.• Előre sorolva tegnap 00:05 -
-
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- teljes körű bérszámfejtés és TB ügyintézés saját munkavállalók részére
- o Maxoft bérprogram használata (ismerete előny, de nem feltétel)
- o munkaügyi nyilvántartások kezelése
- o hóközi és hóvégi számfejtés elkészítése
- o juttatások, például Cafeteria számfejtése
November 19. -
Vitamed - Felsőpakony, Patinás utca 7, 2363
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokToborzási és kiválasztási folyamatok teljes körű lebonyolítása (álláshirdetések megfogalmazása és közzététele, pályázatok előszűrése, interjúk szervezése és levezetése)...
November 14.• Előre sorolva november 20. -
-
Bérszámfejtő munkatárs
Debrecen
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Teljes körű bérszámfejtés és társadalombiztosítási ügyintézési feladatok ellátása;
- Adó- és statisztikai jelentések (NAV, KSH) elkészítése;
- TB-befizetésekkel és kapcsolódó adatszolgáltatások ellátása;
- Nyugdíj- és egészségbiztosítási pénztárak felé történő adatszolgáltatás;
November 18. -
Munka- és bérügyi előadó
7621 Pécs, Széchenyi tér 5.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- munkavállalók be- és kilépésével kapcsolatos teendők teljes körű adminisztrálása
- személyügyi nyilvántartás vezetésével, személyi anyagok kezelésével kapcsolatos teendők ellátása
- fizetési kategóriaugrással, átsorolással, szolgálati elismeréssel kapcsolatos ügyintézés
November 13.• Előre sorolva november 19. -
HR támogató munkatárs
Budapest, XI. kerület
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- HR folyamatok adminisztratív támogatása;
- munkaviszony létesítéssel, megszűnéssel kapcsolatos munkaügyi adminisztráció;
- személyügyi adatok rögzítése, folyamatos frissítése, beléptetés dokumentálása;
- HR szakterületi számlák számlaigazolási folyamatainak kezelése és adminisztrációja;
Október 31.• Előre sorolva november 18. -
-
HR és bérszámfejtési szakértő
1026 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 61.
-
Mobiltelefon • Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A szervezeti kultúra fejlesztése és a munkavállalói elkötelezettség növelése
- Toborzási és kiválasztási folyamatok vezetése és koordinálása
- Belső kommunikációs és csapatépítő kezdeményezések támogatása
- Teljes körű HR adminisztráció, munkaügyi és személyügyi nyilvántartások kezelése
November 12.• Előre sorolva november 18. -
-
HR munkatárs
2120 Dunakeszi, Pallag utca
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Toborzás-kiválasztás folyamat teljeskörű menedzselése fizikai és szellemi munkakörökre egyaránt
- Új munkavállalók beléptetése (beléptetés előkészítése, munkaszerződés csomag elkészítése, foglalkozás egészségügyi vizsgálat szervezése, oktatási anyagok kiadása)
Október 28.• Előre sorolva november 17. -
-
MezőberényBr. 550e - 650e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Munkavállalói jogviszonyok kezelése (bejelentés, módosítás, lejelentés)
- Bérszámfejtési adatok előkészítése, ellenőrzése
- Bérszámfejtési feladatok ellátása
- Munkaügyi dokumentációk kezelése, archiválása
- Kapcsolattartás a munkavállalókkal, tájékoztatás a HR folyamatokról
November 05.• Előre sorolva november 17. -
Bérszámfejtő/HR ügyintéző
4031 Debrecen, Richter Gedeon utca 7.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Teljes körű bérszámfejtési feladatok ellátása
- Személyi és munkaügyi nyilvántartások naprakész kezelése
- Járulékbevallások elkészítése és benyújtása az illetékes hatóságok felé
- Adatszolgáltatások elkészítése és benyújtása (KSH, OEP, stb.)
Október 22.• Előre sorolva november 15. -
-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Key ResponsibilitiesCompliance & Documentation- Manage and maintain all documentation and approvals for compliance and audit packages across Finance systems.
- Ensure timely and accurate preparation of materials for internal and external audits.
November 14. -
HR Generalista (2 év határozott időre)
Hibrid • Somogy megye, Kaposvár
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Toborzás és kiválasztás teljes folyamatának támogatása (igények összegyűjtése, pályázatok kezelése, jelöltkommunikáció, interjúkon és állásbörzéken való részvétel)
- Onboarding folyamat koordinációja (dokumentumok előkészítése, első munkanap támogatása)
- Tréningigények felmérése és adminisztráció
Október 29. -
1
2
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!